۰ نفر

کاهش ۲۲ درصدی وقوع سرقت در ملایر

۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۵
کد خبر: 810000
کاهش ۲۲ درصدی وقوع سرقت در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کاهش ۲۲ درصدی وقوع سرقت در آبان سال‌جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل با تلاش مجاهدانه پلیس ملایر خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد ساکی در این رابطه افزود: طی این مدت شاهد کاهش ۱۳ درصدی سرقت منزل، ۱۰۰ درصدی سرقت مغازه، ۵۸ درصدی سرقت اتومبیل، ۳۸ درصدی سرقت موتورسیکلت و ۲۴ درصدی داخل خودرو بودیم.

وی بیان کرد: در حوزه کشف سرقت‌ها نیز با تلاش قاطعانه و میدانی پلیس طی این مدت شاهد افزایش ۱۸۰ درصدی کشف انواع سرقت از جمله ۶۰۰ درصد کشف سرقت منزل، ۴۰۰ درصد کشف سرقت مغازه، ۳۳ درصد کشف سرقت خودرو، ۱۰۰ درصد کشف سرقت وسایل و قطعات خودرو و ۴۰۰ درصد کشف سرقت احشام بوده‌ایم.

ساکی یادآور شد: پلیس ملایر با تلاش همه‌جانبه، هدفمند و شبانه‌روزی با هر نوع وقوع جرم برخوردی مقتدرانه می‌کند و به این سطح از توفیقات به دست آمده نیز به هیچ وجه قانع نبوده و با عزمی پولادین به منظور خدمت‌رسانی به مردم، رضایتمندی و تحکیم ارکان امنیت پایدار با مجرمان و ناامن‌کنندگان زندگی مردم سرسختانه برخورد می‌کند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در ادامه از دستگیری دو نفر خریدار اموال مسروقه و کشف اموال سرقتی در اجرای طرح ویژه برخورد با خریداران اموال مسروقه توسط مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان خبر داد.

وی گفت: در اجرای طرح ویژه برخورد با خریداران اموال سرقتی، مأموران کلانتری ۱۲ پاسداران با تلاش شبانه‌روزی و به‌کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی دو نفر متهم به خرید اموال سرقتی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه پکیج ۲۴ هزار و یک دستگاه رادیاتور که از یک ساختمان در حال ساخت سرقت شده بودند و همچنین تعداد زیادی وسایل و ادوات سرقت از جمله یک عدد قیچی بزرگ را کشف کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی گفت: به واحدهای صنفی توصیه می‌کنیم از خرید اموالی که احتمال سرقتی بودن آن را می‌دهند، خودداری کرده و در صورت مواجهه با کسانی‌که قصد فروش اموال مشکوک به سرقتی را دارند موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha