۱ نفر

گزارش میدانی اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی؛

جاروبرقی پاناسونیک بهتره یا بوش؟ + لیست قیمت انواع جارو برقی

۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۰
کد خبر: 809928
جاروبرقی پاناسونیک بهتره یا بوش؟ + لیست قیمت انواع جارو برقی

در این مطلب به بررسی قیمت انواع جارو شارژی می پردازیم.

اقتصاد آنلاین - فائزه امین پویا؛ هر دو برند پاناسونیک و بوش جزء برترین های موجود در سطح جهان هستند، کیفیت محصولات تولید شده توسط این برند ها واقعا بالا است و انتخاب هر کدام از آنها میتواند کیفیتی عالی را به شما هدیه دهد. در ادامه این پست کیفیت، مزایا و معایب جاروبرقی های آنها را مورد بررسی قرار داده ایم تا با بررسی آنها بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

کیفیت جاروبرقی های بوش

جاروبرقی های برند بوش همیشه جزء قدرتمندترین های موجود در سطح جهان بوده اند چراکه این برند همواره از قطعات بسیار باکیفیت و قدرتمند استفاده میکند. طبق بررسی های مجله تخصصی هلورین، بوش برای دسترسی به تکنولوژی روز و قطعات باکیفیت هیچ محدودیتی ندارد و این خود میتواند کیفیت محصولات آن را تضمین نماید.

قدرت بالای موتور، استحکام بالای بدنه جاروبرقی، قطعات درجه یک، تنوع در رنگبندی و طراحی، مکش بسیار بالا و… از جمله ویژگی های این مدل از جاروبرقی ها است.

بررسی مزایا و معایب جاروبرقی های بوش

مزایا

    طول عمر بالا به دلیل استفاده از قطعات بسیار باکیفیت.
    قدرت مکش بالا.
    تنوع در طراحی.
    رنگبندی زیبا.
    تولید صدای کم.
    قابلیت کنترل قدرت موتور.

و اما معایب، به طور کلی میتوان گفت که جاروبرقی های بوش دارای معایبی چون قیمت بالاتر نسبت به سایر رقبا، و عدم ارائه خدمات پس از فروش مناسب به دلیل تحریم ها و مسائل سیاسی است.

کیفیت جاروبرقی های پاناسونیک

برای ساخت جاروبرقی های پاناسونیک از قطعات بسیار باکیفیت و جدید استفاده میشود و این میتواند کار کرد محصول را بالا ببرد و از مصرف بی رویه انرژی برق هم جلوگیری کند. یکی از شاخصه های مهم جاروبرقی های پاناسونیک استفاده از موتور های قدرتمند و کم صدا است. پس اگر قصد خرید جاروبرقی کم صدایی را دارید میتوانید محصولات این برند را مورد بررسی قرار دهید.

جدا از کیفیت موتور و قطعات اصلی این برند، میتوان به طراحی بسیار زیبا و وزن مناسب آنها اشاره کرد. پاناسونیک با شناخت نیاز های مختلف خریداران خود محصولاتی متنوع و بسیار زیبایی را تولید و عرضه کرده است به طوری که شما با هر نوع نیاز و سلیقه ای میتوانید مدلی استاندارد و زیبا را تهیه نمایید.

برند فیلیپس هم یکی از قدرتمندترین برند های موجود در زمینه تولید انواع جاوربرقی ها در سطح جهان است که ما در پست جاروبرقی پاناسونیک یا فیلیپس محصولات این برند را کاملا مورد بررسی قرار داده ایم.

بررسی مزایا و معایب جاروبرقی های پاناسونیک

مزایا

    تنوع بسیار بالا (پاناسونیک جاروبرقی های بسیار متنوعی را تولید کرده است).
    امکانات بسیار متنوع.
    دارای رنگبندی متنوع.
    تولید جاروبرقی های باکیفیت در رنج قیمت های محتلف.
    طول کابل مناسب.
    کیفیت ساخت بالا و استفاده از قطعات باکیفیت.
    قدرت مکش بالا.

و اما معایب، شاید برای کاربران ایرانی تنها عیب این جاروبرقی ها قیمت نسبتا بالای آن باشد. در حال حاضر به دلیل بالا رفتن قیمت دلار و تحریم ها قیمت محصولات پاناسونیک نسبت به مدل های مشابه ایرانی کمی بالا تر است.

جاروبرقی پاناسونیک بخرم یا بوش؟

هر دو مدل جاروبرقی های پاناسونیک و بوش دارای کیفیتی بینظیر هستند از این رو انتخاب هر کدام میتواند انتخابی درست و عالی باشد. اما توجه داشته باشید که قیمت جاروبرقی برقی های پاناسونیک پایین تر از محصولات بوش است. پس اگر خرید محصولی خوش قیمت تری را دارید میتوانید محصولات برند پاناسونیک را در اولویت خود قرار دهید.

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید.
قیمت انواع جارو برقی بوش و پاناسونیک
برند مدل قیمت / تومان
بوش BGS5335 ۲۴,۵۰۰,۰۰۰
 BGS5320R ۲۱,۰۰۰,۰۰۰
BGS7PET
۱۹,۵۸۷,۰۰۰
پاناسونیک MC-CJ919
۱۷,۵۲۹,۰۱۰
 MC-CJ917
۱۴,۲۰۰,۰۰۰
MC-YL699
۲۱,۵۰۰,۰۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha