۱ نفر

تمهیدات ترافیکی روز جمعه در تهران

۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۹
کد خبر: 809676
تمهیدات ترافیکی روز جمعه در تهران

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ساعت 7 صبح جمعه در خیابان دماوند از روی پل امام علی ( ع ) تا محدوده میدان انقلاب اجازه تردد داده نخواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی  پور رییس پلیس راهور  تهران گفت : روز جمعه ۳ آذرماه به مناسبت هفته بسیج، رزمایش  بزرگ بسیج را در  تهران و در طول  خیابان انقلاب خواهیم داشت که به همین مناسبت پلیس راهور  تهران بزرگ تمهیدات خاص  ترافیکی  را در  مسیرهای  منتهی به این مراسم جهت برقرای نظم عبور و مرور به شرح ذیل در نظر گرفته است.

وی در خصوص  محدودیت های توقف گفت: در  طول خیابان دماوند از روی پل  امام علی ( ع ) به سمت غرب تا میدان انقلاب توقف ممنوع می باشد و از ساعت 24 روز پنج شنبه تا پایان مراسم اجازه توقف به خودروها داده نخواهد شد.

سرهنگ موسوی پور افزود: محدودیت ها تردد نیز از ساعت ۰۷:۰۰ صبح جمعه  از  خیابان دماوند از  روی  پل  امام علی  ( ع )  تا محدوده میدان انقلاب می باشد که  اجازه تردد داده نخواهد شد. همچنین درکلیه معابر عمود به این محور نیز محدودیت تردد اعمال و به خودروها اجازه ورود داده نخواهد شد.  

وی بیان داشت: مسیرهای جایگزین نیز از شمال به جنوب و جنوب به شمال روی  پل چوبی، شمال به جنوب خیابان مفتح و شمال به جنوب خیابان حافظ می باشد که رانندگان می توانند از این معابر  جهت جایگزینی مسیر استفاده نمایند.  همچنین خیابان کارگر و میدان انقلاب در مسیر شمال به جنوب  و جنوب  به شمال تردد جریان دارد .  

رییس پلی راهور تهران بزرگ اظهار داشت: با توجه به اینکه در محدوده مراسم  اتوبوسهای خط یک تندرو  شرکت واحد اتوبوسرانی  محدودیت اعمال می گردد با هماهنگی های بعمل آمده، اتوبوسها از  بخش  شرقی تهرانپارس تا محدوده میدان امام حسین (ع) و در بخش  غربی از میدان آزادی تا میدان انقلاب نیز فعال می  باشند و طبق اعلام شرکت اتوبوسرانی در مقطع میدان انقلاب تا میدان امام حسین ( ع) با قرار دادن اتوبوس در محورهای جانبی نسبت به خدمات دهی به شهروندان و مسافران خدمات خواهند داشت.  

سرهنگ موسوی پور گفت: فعالیت مترو نیز مانند روزهای عادی می  باشد و هیچگونه محدودیتی برای خدمات دهی ندارند.  

وی به شهروندان توصیه داشت اگر کار ضروری خارج از منزل ندارند در این محدوده تردد نکرده و همچنین با توجه به محدودیت هایی که انجام می شود انتظار می رود شهروندان همکاری لازم را با تیم های پلیس راهور  تهران بزرگ مستقر در اطراف مراسم  مخصوصا در ضلع جنوبی میدان انقلاب با توجه به تراکم ترافیک در خیابان جمهوری داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha