۰ نفر

فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

همراهی دستگاه قضایی در استان شاخص امینت را بالا برده است

۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۳
کد خبر: 809666
همراهی دستگاه قضایی در استان شاخص امینت را بالا برده است

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: همراهی دستگاه قضا سبب شده که شاخص امنیت در استان کرمان بالا باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، سردار محمدعلی نظری در نخستین یادواره شهدای حقوقدان استان کرمان گفت: دستگاه قضا در طول سال همراه اعضای شورای تأمین استان هستند و مجاهدانه تلاش می‌کنند و در بحث‌های همچون حجاب و عفاف، مسائل فرهنگی و غیره همراهی دستگاه قضا سبب شده که شاخص امنیت در استان کرمان بالا باشد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان در نخستین یادواره شهدای حقوقدان استان کرمان افزود: رژیم اسرائیل غاصب چندین هزار کودک و مادر فلسطینی را به خاک و خون کشیدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه رزمندگان ما در دفاع مقدس رشادت‌، جانفشانی و ایثارگری‌های زیادی کردند و نتیجه این جانفشانی‌ها امنیتی است که در کشور ساری و جاری است اظهار داشت: چنین امنیتی در هیچ کشوری وجود ندارد و جوانان بدانند که اگر این جانفشانی‌ها نبود چه بسا وضعیت ما از غزه بدتر بود لذا ما مدیون شهدا هستیم.

وی ضمن تشکر از افرادی که اولین یادواره شهدای حقوق دان استان کرمان را برگزار کرده اند، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری "امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست".

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای اقشار مختلف در استان کرمان، تصریح کرد: دستگاه قضا در طول سال همراه اعضای شورای تأمین استان هستند و مجاهدانه تلاش می‌کنند و در بحث‌های همچون حجاب و عفاف، مسائل فرهنگی و غیره همراهی دستگاه قضا سبب شده که شاخص امنیت در استان کرمان بالا باشد.

سردار نظری در ادامه با اشاره به تاریخ شهرستان راور اظهار کرد: مردم راور از ابتدای انقلاب تاکنون در همه حوادث برای دفاع از انقلاب و کشور پیشرو بوده و همواره گوش به فرمان ولایت بوده اند و این سخن من یک شعار و تعریف نیست، شهید نوروز زاده راوری مهر صحت این گفته است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد: پویش «مظلوم مقتدر» را برای همدردی با کودکان مظلوم فلسطین راه‌اندازی شده بود که امروز جوایز برگزیدگان آن اهدا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha