۰ نفر

معاون وزیر کشور:

تمامی طیف های سیاسی در انتخابات مجلس نام‌نویسی کردند

۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۵
کد خبر: 809663
تمامی طیف های سیاسی در انتخابات مجلس نام‌نویسی کردند

معاون وزیر کشور با بیان اینکه برای انتخابات مجلس سال جاری شاهد نام نویسی نامزدها از تمامی طیف‌های سیاسی بودیم، گفت: زمینه برای انتخابات پرشور با مشارکت مردم آماده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سید محمد تقی شاهچراغی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست با فرمانداران استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در کشور، تاکید کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در مجموعه ستاد انتخابات استان سمنان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه همراهی، هماهنگی و تلاش، سه رویکردی هستند که در مجموعه ستاد انتخابات کشور و طبیعتاً استان‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات اخذ شده است، افزود: روندهای قانونی انتخابات در ستاد انتخابات استان سمنان به خوبی اجرایی شده و شرایط رضایت بخش است.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه ملاک ما در زمینه انتخابات «قانون» است، گفت: هیچ اقدامی فراتر از قانون در ستاد انتخابات کشور و استان‌ها صورت نخواهد گرفت.

شاهچراغی با بیان اینکه هیأت اجرایی انتخابات صلاحیت‌ها را بر اساس استعلامات مراجع پنج گانه و منابع محلی انجام داده است، گفت: از آنجا که قانون انتخابات یک قانون جامع محسوب می‌شود برای کسانی که عدم احراز یا عدم تأیید صلاحیت شده‌اند، چندین مرحله اعتراض و پیگیری پیش بینی شده است.

وی همچنین در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه زمینه برای برگزاری انتخابات پرشور مهیا شده است، افزود: از تمام طیف‌های سیاسی شاهد هستیم که نفراتی برای مجلس شورای اسلامی، نام نویسی کردند و این نشان از پویایی انتخابات دارد.

رئیس ستاد انتخابات کشور بیان کرد: در کنار طیف‌های سیاسی شاهد هستیم که اقوام مختلف، بانوان و آقایان و جوانان هم ثبت نام داشتند که این حضور فعالانه جوانان، شور خاصی به انتخابات این دوره خواهد بخشید.

شاهچراغی در خاتمه گفت: در راستای اجرای هرچه بهتر انتخابات، آسیب شناسی از دوره‌های گذشته انتخابات انجام شده و پیش بینی‌ها در راستای رفع آسیب‌ها و کمبودها شکل گرفته و تمام تمرکز ما در ستاد انتخابات استان بر یک اجرای مطلوب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha