۰ نفر

هواشناسی اصفهان پیش‌بینی کرد؛

احتمال بارش پراکنده / دما افزایش می‌یابد

۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۱
کد خبر: 809649
احتمال بارش پراکنده / دما افزایش می‌یابد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال بارش‌های پراکنده در مناطق غرب، شمال و مرکز استان از عصر امروز خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، آسیه آقایی با اشاره به گذر موج ناپایدار از امروز تا فردا از روی استان، اظهار داشت: وضعیت جوی در بیشتر مناطق به صورت قسمتی ابری به‌تدریج افزایش ابر گاهی وزش باد و از اواخر وقت بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه احتمال بارش برف و کاهش دید بر اثر مه آلودی هوا در مناطق کوهستانی و ارتفاعات نیمه غربی اصفهان وجود دارد، افزود: از عصر جمعه به تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود.

به گفته کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تا اوایل هفته آینده در مناطق مرکزی و صنعتی استان، افزایش غلظت آلاینده‌ها در برخی ساعات انتظار می‌رود.

آقایی با بیان اینکه کمینه دما طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق بین سه تا پنج درجه سلسیوس افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۸ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به پنج درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: کاشان با بیشینه دمای ۱۹ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با کمینه دمای یک درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان طی ۲۶ ساعت پیش رو خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha