۰ نفر

استاندار گلستان در جلسه پنجره واحد و ستاد تسهیل سرمایه‌گذاری استان؛

اولویت ما حمایت از سرمایه گذاران داخلی استان است

۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۴
کد خبر: 809469
اولویت ما حمایت از سرمایه گذاران داخلی استان است

استاندار گلستان اظهار کرد: از حضور تمامی سرمایه گذاران در عرصه ملی و بین المللی در استان حمایت می کنیم اما اولویت ما حمایت از سرمایه گذاران دلسوز داخلی استان است چرا که آنان با شناخت بیشتری از استان، آمادگی تولید و پشتیبانی از اشتغال را دارند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ دکتر علی محمد زنگانه امروز سه شنبه ۳۰ آبان در جلسه پنجره واحد و ستاد تسهیل سرمایه‌گذاری تصریح کرد: گلستان اولین استان کشور است که بر اساس اسناد بخشی ۳۱ گانه چشم اندازها، راهبردها و البته پروژه هایی را تعریف کرده است.
وی افزود: پروژه دامداری ۱۰ هزار رأسی بر اساس سند بخشی دامپروری با حضور سرمایه گذاری بومی تعریف شده است.
استاندار گلستان یادآور شد: توجه به کلان پروژه های تحول آفرین مورد نظر مدیریت استان است.
دکتر زنگانه تاکید کرد: درآمد سرانه استان در ابتدای انتزاع گلستان نزدیک به میانگین ملی بوده اما به دلیل عدم وجود اسناد بخشی توسعه این فاصله افزایش یافته و در ابتدای دولت سیزدهم به نصف میانگین ملی رسیده که در طول ۲ سال گذشته تلاش شده با تعریف اسناد بخشی توسعه در افق ۱۴۰۴ درآمد سرانه استان را به میانگین ملی برسانیم.
وی گفت: توجه به صاحبان سرمایه داخل استان، صاحبان سرمایه ای که در زنجیره ارزش خود آماده سرمایه گذاری هستند، اولویت ماست چرا که آنها نسبت به استان دلسوز و ما نسبت به آنها دلسوز هستیم.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: سرمایه گذاران سرمایه های ارزشمندی برای ما هستند و ما نسبت به آنها متعهد هستیم.
دکتر زنگانه گفت: خوشبختانه این کارگروه تلاش دارد به معنای حقیقی موضوعات سرمایه گذاری را تسهیل کند و تا آنجا که امکان دارد با همکاری شورای دستگاه های نظارتی ، با انعطاف با سرمایه گذاران همکاری کند.
وی افزود: ضروری است تمامی مجوزهای کلان پروژه دامداری ۱۰ هزار رأسی تا سفر ریاست محترم جمهور به استان تکمیل و شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه اشتغال آفرین با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سفر باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha