۰ نفر

خبر خوب برای معلمان بازنشسته / یک واریزی جدید شروع شد

۱ آذر ۱۴۰۲، ۲:۳۰
کد خبر: 809380
خبر خوب برای معلمان بازنشسته / یک واریزی جدید شروع شد

عضو هیئت مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز به‌موقع سهم الشرکه اعضای بازنشسته خبر داد و گفت: مشکلی بابت تامین مالی این سهم وجود ندارد و واریز سهم الشرکه فرهنگیان بازنشسته بر اساس اطلاعات وصولی از مناطق از هفته قبل شروع شده است و طی بازه زمانی کمتر از یک ماه به ترتیب وصول اطلاعات، با همه اعضای بازنشسته تسویه حساب می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی پندار با اشاره به نحوه پرداخت سهم الشرکه اعضای بازنشسته صندوق ذخیره با تاکید بر اینکه رویکرد جدی هیات امنا و هیات مدیره صندوق رضایتمندی حداکثری فرهنگیان است، اظهار کرد: سیاست‌ کلی موسسه در پرداخت سهم الشرکه بر این است که این واریزی پس از ارسال مدارک و اطلاعات بازنشستگی اعضا از مناطق و استان‌ها به موسسه، در کمتر از یک ماه انجام شود.  

وی با اشاره به شائبه‌هایی مبنی بر تاخیر در روند پرداختی‌ها گفت: هیات مدیره صندوق این موضوع را به طور جد مورد پیگیری قرار داد و نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که مشکلی بابت تامین مالی سهم الشرکه اعضای بازنشسته وجود ندارد. ضمن اینکه تاکنون تاخیری در واریزی به حساب اعضای محترم بازنشسته عضو صندوق وجود نداشته است.

این عضو هیئت مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد: اگر احیانا تاخیری در پرداخت‌ها وجود داشته باشد، به دلیل تاخیر در ارسال اطلاعات بازنشستگی فرهنگیان از سوی مناطق است و صندوق ذخیره طبق آنچه که قبلا اعلام کرده بود، حداکثر ظرف یک ماه پس از دریافت مدارک نسبت به واریز سهم الشرکه اقدام می‌کند.

بنا بر اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، پندار با اشاره به اینکه واریزی سهم‌الشرکه بازنشستگان در حال انجام است، گفت: بر اساس اطلاعات بازنشستگی ارسال شده از مناطق و استان‌ها این روند حداکثر تا نیمه اول آذر ماه به طور کامل به پایان می رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha