۳ نفر

معرفی طرح فرا بیمه عمر بانک ملت

۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱
کد خبر: 809085
معرفی طرح فرا بیمه عمر بانک ملت

طرح فرابیمه یکی از بهترین طرح های بانک ملت و بیمه ما می باشد که مزایای زیادی برای بیمه گذاران دارد.

فرا بیمه یکی از جدید ترین طرح های شرکت بیمه ما و بانک ملت است که مزایای زیادی برای بیمه گذاران دارد. در این گزارش قصد داریم تا به طور کامل شما را با این طرح آشنا کنیم؛ همانطور که می دانید بیمه عمر و سرمایه گذاری یکی از بهترین بیمه ها برای سرمایه گذاری و بهره مندی از پوشش های بیمه ای می باشدکه در آن، شخص بیمه گذار باید ماهیانه مبلغی را به عنوان حق بیمه به شرکت بیمه گر پرداخت نماید. اما طرح فرا بیمه به این صورت است که تمامی مبلغ حق بیمه در قالب یک وام از طرف بانک ملت به شرکت بیمه ما پرداخت شده و پوشش های بیمه ای برای شخص بیمه گذار فعال می گردد؛ در ادامه به طور کامل در مورد طرح فرا بیمه عمر و مستمری توضیحاتی را خدمت شما ارائه خواهیم داد.

معرفی طرح فرا بیمه عمر بانک ملت

طرح فرا بیمه عمر و مستمری چیست؟

طرح فرا بیمه عمر و مستمری در واقع خرید بیمه زندگی با استفاده از تسهیلات بانکی بدون ضامن می باشد که مبلغ آن توسط بانک ملت به شرکت بیمه ما پرداخت می گردد. در این طرح، شخص بیمه گذار باید اقساط وام را به صورت ماهیانه به بانک پرداخت کند و پس از گذشت حدود 5 سال می تواند مبلغ دو برابر وام را دریافت کند. لازم به توضیح است که شخص پس از تسویه کامل وام و بدون پرداخت مبلغ دیگر می تواند بیمه نامه را ادامه دهد و از خدمات بیمه ای بهره مند گردد همچنین می تواند مبلغ انباشه شده در سبد اندوخته را به صورت یکجا یا مستمری ماهیانه دریافت نماید.

مزایای طرح فرا بیمه عمر و مستمری چیست؟

این طرح مزایای مختلفی دارد که در ادامه به بررسی و توضیح برخی از این مزایا خواهیم پرداخت. برخی از اصلی ترین مزایای فرا بیمه عمر عبارت است از:

امکان دریافت وام بدون نیاز به ضامن و وثیفه

لازم به توضیح است که برای دریافت وام از فرابیمه نیاز به هیچ گونه ضامن و وثیقه نیست و بیمه گذار می تواند بدون نیاز به این موارد وام را دریافت نماید. البته لازم به توضیح است که قبل از پرداخت وام کد ملی بیمه گذار توسط بانک برای سامانه های سما، شقایق، سمات و شاهکار استعلام گرفته می شود و در صورت واجد شرایط بودن، وام پرداخت می گردد. در ادامه به طور کامل در مورد تمامی این سامانه ها توضیح داده شده است.

بدون نیاز به مراجعه حضوری

از دیگر مزایای دریافت این وام این است که نیاز به هیچ گونه مراجعه حضوری نبوده و بیمه شده می تواند تمامی مراحل را به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام دهد. تمامی فرآیند ثبت نام و دریافت وام توسط سامانه هوشمند فرا بیمه انجام خواهد شد.

واریز وام به حساب بیمه ای در اسرع وقت

بعد از ثبت درخواست دریافت وام فرا بیمه، این وام حداکثر 12 الی 24 ساعت پس از ثبت درخواست به حساب بیمه گری واریز شده و پوشش های بیمه ای برای شخص بیمه شده فعال می گردد.

بررسی طرح های فرا بیمه

فرابیمه دارای طرح های مختلفی می باشد که هر کدام از این طرح ها در پوشش های بیمه ای و سقف پوشش ها با هم تفاوت دارند؛ در جدول پایین می توانید طرح های فرابیمه عمر و مستمری را مشاهده فرمایید و هر کدام از این طرح ها را که تمایل داشته باشید برای خودتان خریداری فرمایید.

معرفی طرح فرا بیمه عمر بانک ملت

شرایط خرید طرح فرا بیمه چیست؟

برای خرید این طرح باید برخی از شرایط را داشته باشید که در صورت دارا بودن این شرایط می توانید به راحتی برای خرید این طرح درخاست خود را ثبت نمایید. شرایط خرید طرح فرا بیمه عبارت اند از:

داشتن حساب بانک ملت

یکی از نیاز های اولیه ثبت درخواست فرا بیمه داشتن حساب بانکی ملت است، بنابراین در صورتی که نزد بانک ملت حساب ندارید، نسبت به باز کردن حساب در بانک ملت اقدام کنید.

داشتن امضای الکترونیکی

از دیگر شرایط برای این طرح داشتن امضای الکترونیکی است که برای دریافت این امضا می توانید به درگاه های اعطای امضای الکترونیک مراجعه فرمایید.

احراز هویت الکترونیکی

برای درخواست این وام باید ابتدا احراز هویت الکترونیکی شما با استفاده از اطلاعات دقیق بیمه گذار، اثر انگشت و تصویر تکمیل گردد. پس از اتمام احراز هویت یک کد رهگیری برای شما ارسال شده که می توانید بعد از دریافت این کد برای ثبت درخواست وام فرابیمه اقدام فرمایید.

تایید استعلام سامانه سما

این سامانه برای بررسی عدم وجود چک برگشتی می باشد و در صورت نداشتن چک برگشتی نتیجه استعلام سامانه سما مثبت شده و شما می توانید به مرحله بعدی بروید.

تایید استعلام سامانه شقایق

این سامانه برای بررسی داشتن حساب نزد بانک ملت می باشد بنابراین اگر شما حساب فعال بانک ملت داشته باشید از این استعلام گذر خواهید کرد.

تایید سامانه شاهکار

این سامانه برای مطابقت دادن شماره ملی و شماره همراه می باشد، بنابراین شماره همراه ثبت شده باید حتما به نام شخص شما باشد.

تایید استعلام سامانه سمات

این سمانه برای بررسی عدم داشتن بدهی بانکی می باشد، بنابراین اگر شما بدهی بانکی داشته باشید نمی توانید درخوست وام فرابیمه ثبت نماید و باید ابتدا بدهی خود را به طور کامل تسویه نمایید.

تفاوت بیمه عمر و طرح فرا بیمه چیست؟

طرح فرا بیمه همانند بیمه عمر است با این تفاوت که در بیمه عمر، بیمه گذار باید اقساط بیمه نامه را به صورت ماهیانه پرداخت کند و از پوشش های بیمه ای بهره مند گردد اما در طرح فرابیمه تمامی اقساط بیمه عمر به صورت یکجا در قالب یک وام به شرکت بیمه گر پرداخت شده و بیمه عمر برای بیمه گذار صادر می گردد و بیمه گذار موظف است اقساط وام خود را به صورت ماهیانه به بانک ملت پرداخت کند. حال تفاوت این طرح ها با هم درچیست؟

در طرح فرا بیمه به دلیل آنکه تمامی حق بیمه ها به صورت یکجا در قالب یک وام به شرکت بیمه گر پرداخت می گردد سوددهی بسیار بیشتری نسبت به بیمه عمر دارد و بیمه گذار می تواند در سال پنجم قرارداد دو برابر مبلغ وام را دریافت کند. پس اگر می خواهید سود بیشتری دریافت کنید و سقف پوشش های بیمه عمر شما بالاتر باشد، می توانید به ثبت نام طرح فرا بیمه فکر کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح فرا بیمه و مشاهده طرح های مختلف آن، مبلغ وام و مبلغ اقساط می توانید به صفحه: فرابیمه در وب سایت بیمه ما مراجعه فرمایید؛ در لینک قرار داده شده می توانید تمامی جزئیات طرح فرا بیمه عمر و مستمری را مشاهده و مطالعه فرمایید و در صورت تمایل برای خرید آن اقدام فرمایید.

جمع بندی

در این مقاله به طور کامل در مورد طرح فرابیمه عمر و مستمری توضیح داده شد؛ همانطور که گفته شد این طرح در واقع همان بیمه عمر است که حق بیمه های آن در قالب تسهیلات بانکی به شرکت بیمه گر پرداخت شده و بیمه شده تحت پوشش های بیمه ای و سرمایه گذاری قرار می گیرید. امیدواریم این مقاله برای شما کاربردی واقع شده باشد و به طور کامل با این بیمه نامه کاربردی آشنا شده باشید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha