۳ نفر

کدال نگر ۲۸ آبان؛

افزایش سودآوری پتروشیمی نوری

۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۰۹
کد خبر: 808971
افزایش سودآوری پتروشیمی نوری

اطلاعیه‌های امروز منتشر شده در سامانه کدال بیشتر حول توضیحات در خصوص‌ صورت‌های مالی، شفاف‌سازی در خصوص شایعات و همچنین برگزاری مزایده‌ و مناقصه‌ها موضوعیت داشت.

اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال پتروشیمی نوری نسبت به دلایل افزایش سود عملیاتی خود شفاف‌سازی کرده است.

در این شفاف‌سازی نوری اعلام کرده که مقدار و نرخ فروش محصولات شرکت به ترتیب ۱۱ و ۵ درصد افزایش داشته و همچنین نرخ خوراک ۹ درصد کاهش داشته است که برآیند این تغییرات منجر به افزایش ۳۰ درصدی سود عملیاتی شده است.

کدال نگر بیست و هشتم آبان

تپسی

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده:

اخبار منتشر شده در خصوص نقل و انتقال سهام عمده این شرکت و تغییر سهامدار عمده آن صحت نداشته و منطبق بر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس هر گونه تغییر سهامدارعمده بدون طی فرآیندها و روندهای قانونی در سامانه معاملات عمده فرابورس ممکن و میسر نمی باشد.

کلر

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده:

افزایش سود عملیاتی در دوره شش ماهه منتهی به ۱۴۰۲.۶.۳۱ عمدتا به دلیل تغییر در ترکیب تولید و فروش محصولات، افزایش صادرات، افزایش مقدارفروش،کاهش بهای تمام شده و مدیریت مصرف و هزینه‌ها نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل می‌باشد.

پکرمان

نتیجه نهایی دعوی علیه شرکت :

موضوع دعوی علیه شرکت: شکایت علیه شرکت با موضوع فروش اجباری لاستیک،عرضه خارج از شبکه.

نتیجه نهایی: صدور قرار منع تعقیب، به نفع گروه صنعتی بارز

خاذین

دریافت تعدیلات نرخ فروش محصولات از شرکت سازه گستر:

با عنایت به توافقات و صورتجلسه تعیین شده فی مابین شرکت سایپا آذین و شرکت سازه گستر سایپا، مبلغ ۱.۱۳۰.۰۰۰ میلیون ریال بابت خالص تعدیل فروش (افزایش نرخ) محصولات مربوط به ۶ ماهه سال ۱۴۰۲ در دفاتر مالی اعمال گردید که موجب تغییر زیان خالص از مبلغ (۱.۴۷۸.۵۸۰) میلیون ریال به (۳۴۸.۵۸۰) میلیون ریال زیان و درآمد عملیاتی (فروش) از ۸.۱۷۰.۳۴۷ میلیون ریال به ۹.۳۰۰.۳۴۷ میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.

ختور

فروش محصولات به شرکت تامین قطعات تراکتورسازی تبریز:

افزایش کلیه نرخ محصولات فروخته شده به شرکت تامین قطعات تراکتورسازی تبریز به میزان (۲۷%) درصد و از این بابت مبلغ ۳۵۳.۶۲۱ میلیون ریال به عنوان تعدیل در حسابهای شرکت تراکتور سازی لحاظ می‌گردد.

فرود

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده:

با توجه به پیگیری های مستمر این شرکت ، کنتور گاز مصرفی واحد نورد (تولید میلگرد) از واحد ذوب (تولید شمش به روش کوره القایی) از اواخر اسفند سال قبل تفکیک گردیده است و از آنجایی که بیشتر گاز مصرفی کارخانه مربوط به واحد نورد می باشد و نرخ گاز مصرفی آن معادل ۱۰ درصد نرخ پایه خوراک گاز واحد های پتروشیمی است ، لذا هزینه گاز فروردین تا مهر ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل بیش از ۵۰ میلیارد ریال کاهش داشته است.

نوری

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده:

مقدار و نرخ‌های فروش شرکت به ترتیب ۱۱ و ۵ درصد افزایش داشته و از طرفی نرخ خوراک دریافتی ۹ درصد کاهش داشته است که اثر تجمعی موارد مذکور موجب افزایش ۳۰ درصدی سود عملیاتی شرکت گردیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha