۰ نفر

کشف ۲۱۴ کیلوگرم هروئین در این استان

۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۹:۳۳
کد خبر: 808908
کشف ۲۱۴ کیلوگرم هروئین در این استان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر و بازداشت باند چهار نفره ترانزیت هروئین در گرمسار خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سردار جلیل موقوفه ئی امروز (شنبه، ۲۷ آبان ماه) اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) توانست در یک عملیات منسجم، یک دستگاه تریلی حامل مواد مخدر و دو دستگاه خودروی سواری پشتیبان آن را متوقف کند.

او ادامه داد: در این عملیات، چهار نفر که از قاچاقچیان حرفه‌ای بودند دستگیر و به مراجع  قضایی تحویل داده شدند.

وی حجم مواد مخدر جاسازی‌شده در این تریلی را ۲۱۴ کیلوگرم اعلام و بیان کرد: این محموله با همکاری فرماندهی انتظامی استان، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، نیروی انتظامی شهرستان گرمسار و سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی شد.

وی با هشدار دادن به قاچاقچیان مواد مخدر تاکید کرد: نیروی انتظامی این استان در برخورد با سوداگران مرگ جدی است.

 فرمانده انتظامی استان همچنین از برگزاری مسابقه‌های استانی کارکنان وظیفه فراجا در رشته‌های مختلف خبر داد.

سردار موقوفه ئی گفت: این مسابقات در ۱۵ رشته با هدف افزایش مهارت کارکنان وظیفه و ارتقای کیفی آموزش‌های مهارتی، تلاش برای استانداردسازی آموزش‌ها، شناسایی و استعدادیابی و انتخاب ماهرترین افراد و همچنین ایجاد نشاط و انگیزه و افزایش جذابیت دوره خدمت بین کارکنان وظیفه استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات که اول به صورت شهرستانی و سپس استانی برگزار شد، ۱۷ نفر برتر پس از آزمون‌های کتبی و عملی انتخاب شدند و به اردوی آماده‌سازی مسابقه‌های سازمانی و اعزام خواهند شد.

او اضافه کرد: مسابقه‌های سازمانی به‌صورت کاملا عملی و پروژه‌محور خواهند بود و سه نفر برتر در هر رشته مهارتی و در هر یک از سازمان‌های نیروهای مسلح به اردوی مرحله کشوری که دهه فجر امسال برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha