۰ نفر

پیش‌بینی آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها در کرمان

۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵
کد خبر: 808504
پیش‌بینی آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها در کرمان

رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان گفت: طی امروز (پنجشنبه) و فردا به علت ورود سامانه بارشی به استان کرمان آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها در برخی نقاط استان پیش بینی می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حمیده حبیبی با اشاره به پیش بینی بارندگی در مناطق مختلف استان کرمان، گفت: در مناطق جنوب و جنوب غرب استان کرمان، وقوع سیلاب را خواهیم داشت.

وی سامانه بارشی استان را طی امروز و روزهای آتی فعال پیش بینی کرد و افزود: بیشترین بارش‌ها در نیمه جنوبی، جنوب غرب و ارتفاعات مرکزی استان پیش بینی شده است.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان افزود: احتمال آب گرفتگی و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطقی از استان، به ویژه در جنوب کرمان پیش بینی می‌شود.

حبیبی اغلب مناطق استان از جمله شهرستانهای شرقی، غربی و جنوبی استان را متأثر از این سامانه دانست و گفت: توصیه می‌شود دامداران محترم از چرای دام و مسافران محترم از اسکان در جوار رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

وی با اعلام هشدار نسبت به انجام کوهنوردی در ارتفاعات استان خاطرنشان کرد: طی پنجشنبه و جمعه اغلب مناطق استان درگیر سامانه بارشی خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha