۰ نفر

فرماندار اراک: ۹۴ درصد داوطلبان شهرستان اراک تایید صلاحیت شدند

۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۳۳
کد خبر: 808484
فرماندار اراک: ۹۴ درصد داوطلبان شهرستان اراک تایید صلاحیت شدند

فرماندار اراک گفت: تایید صلاحیت ۹۴ درصدی داوطلبان در اراک بخشی از پیام مهم دولت در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، امیر هادی شامگاه پنجشنبه در نشست مردمی مسجد المهدی شهر اراک، اظهار کرد: در فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان حوزه شهرستان اراک، هیأت اجرایی انتخابات چهار راهبرد ترسیمی مقام معظم رهبری در انتخابات با رعایت اصل بی‌طرفی و مر قانون برای رقم خوردن مشارکت حداکثری از همه گروه‌ها مدنظر ویژه قرار دادند.

وی شمار داوطلبان دارای تأیید صلاحیت شهرستان اراک را ۱۶۱ نفر عنوان کرد و افزود: در حوزه بررسی صلاحیت‌ها استان مرکزی یکی از شاخص‌های کشور محسوب می‌شود چرا که بیشترین تعداد تأیید صلاحیت را داشتند.

فرماندار اراک تاکید کرد: با توجه به اهمیت بالای انتخابات پیش رو، باید اذعان داشت که از هر دو طیف برای ایجاد فضای رقابتی در شهرستان اراک تأیید صلاحیت شدند.

هادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضای عمومی و اقدامات انجام شده دولت در سطح ملی و منطقه‌ای در ۲ سال گذشته گفت: ناترازی هایی از جمله مباحث مربوط به حامل‌های انرژی و کمبود معلم از دهه ۹۰ به ۱۴۰ منتقل شده که باید جبران شود هر چند می‌طلبید در آن برهه زمانی تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده می‌شد.

وی ادامه داد: بخشی از اقدامات نیز به مربوط به طرح‌های نیمه تمام عمرانی که در اکنون در سطح کشور وجود دارد و دولت سیزدهم میراث دار طرح‌ها است و تکمیل آنها باید دستور کار ویژه قرار گیرد.

فرماندار اراک عنوان کرد: در شهرستان اراک نیز تکمیل طرح‌هایی همچون بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)، کتابخانه و تالار مرکزی اراک در دست اقدام هستند و باید در اسرع وقت تکمیل شوند.

هادی گفت: در طرح‌های شهری نیز تکمیل زیرگذرها و احداث بازارچه‌های محلی در دست اقدام و با جدیت دنبال می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha