۰ نفر

یخبندان در بام ایران و بارش برف در ارتفاعات برخی استان‌ها

۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۰۷
کد خبر: 808470
یخبندان در بام ایران و بارش برف در ارتفاعات برخی استان‌ها

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از یکشنبه 28 آبان با ورود سامانه بارشی به کشور در بسیاری از استان‌های غرب و جنوب غرب کشور، باران پیش‌بینی می‌شود و در ارتفاعات بارش به صورت برف خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیائیان اظهار داشت: روز آینده در جنوب شرق و شرق کشور، بوشهر، جنوب فارس و هرمزگان ابرناکی و بارش خواهیم داشت، در مناطقی از شمال غرب، سواحل خزر، کرمانشاه و لرستان نیز بارش باران و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز شنبه 27 آبان در نوار شرقی کشور و شرق هرمزگان کاهش نسبی دما و بارش پراکنده داریم و روز یکشنبه 28 آبان جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما در اغلب نقاط کشور حاکم است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: به تدریج روز یکشنبه 28 آبان سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و موجب بارش در غرب و شمال غرب خواهد شد، روز دوشنبه 29 آبان گستره فعالیت سامانه بارشی کل نوار غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های البرز، قزوین، تهران همچنین غرب اصفهان، فارس و بوشهر را در بر می‌گیرد که شدت بارش‌ها در شمال ایلام، جنوب لرستان، شمال خوزستان، جنوب آذربایجان غربی و غرب کردستان خواهد بود و بارش در ارتفاعات به صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان درباره وضعیت پایتخت گفت: آسمان تهران در سه روز آینده صاف و کمی ابری، گاهی با وزش باد پیش‌بینی می شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 20 و 10 درجه خواهد بود

وی افزود: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 32 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 4 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    1 0
    چرا اینقدر خبرهای هواشناسی دروغ است، شما از دوروز دیگه خبر نداری همیشه هر موقع گفتید در فلان استان بارش داریم فقط آلودگی هوا بیشتر شده،چرا مدل‌های اروپا و آمریکا دقیق تر از شما هستند،استان های مرکز کشور از یزد اصفهان شیراز همیشه فقط ابریه و هیچ وقت نشده بخاطر خشکسالی در این استان ها حداقل ابرها رو بارور کنید چرا فکر کشاورزان نیستید اگر کشاورزان خوزستان و کرمانشاه یکسال کشت گندم را به تاخیر بیندازند حتما هر نان لواش را باید چندین هزار تومن مردم بیچاره بگیرند،اگر منتشر نمیکنید حداقل مردانگی کنید که خداوند ناظر بر اعمال شماست