۰ نفر

واکنش سرمربی تیم ملی به برد پر گل تیم ملی مقابل هنگ کنگ

۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۰۹
کد خبر: 808467
واکنش سرمربی تیم ملی به برد پر گل تیم ملی مقابل هنگ کنگ

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بچه‌ها نسبت به هم خیلی گذشت داشتند و این برد اصلی ما بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، امیر قلعه نویی در کنفرانس خبری پس از دیدار ایران و هنگ کنگ اظهار داشت: تبریک می‌گویم. بازی خوبی انجام دادیم و چند نکته خوب هم در این بازی بود. یکی این بود که بچه‌ها نسبت به هم خیلی گذشت داشتند. توپ‌هایی که خودشان می‌توانستند به گل تبدیل کنند به هم تیمی خودشان می‌دادند. این برد اصلی ما بود.

*مقداری از روی شکم سیری بازی کردیم

وی افزود: خیلی خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. مقداری از روی شکم سیری بازی کردیم ولی در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم. از یک قدم، 6قدم و تک به تک هم نزدیم. در مجموع هم در ساختار دفاع و هم در ایجاد موقعیت و یک بازی هجومی خیلی خوب بودیم. مقابل این تیم‌ها که لایه‌های دفاعی فشرده دارند، بازی کردن سخت تر است اما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. با اینحال خداراشکر با یک بازی هجومی 4 گل زدیم. از همه تماشاگران به خصوص بانوان که خیلی خوب تشویق کردند، تشکر می‌کنیم.

*مشکلاتی وجود دارد اما همدل هستیم

سرمربی تیم ملی درمورد اینکه اعتبار فوتبال ایران قرار است پس از تقریبا 5دهه در جام ملت‌های آسیا با قلعه نویی به سرانجام برسد و مهمترین دغدغه او چیست، عنوان کرد: همه مجموعه در حال تلاش هستند. از راس فدراسیون، هیات رئیسه تا بازیکنان و کادرفنی ولی مشکلاتی وجود دارد. مهم این است که در این مشکلات همه همدل هستیم. تلاش می‌کنیم که مردم را خوشحال کنیم. مشکلات زیادی داریم که در این کنفرانس نمی‌توان گفت ولی مهم این است که همه بچه‌ها تلاش می‌کنند. تاج هم به دنبال این است که مشکلات را برطرف کند.

*بازیکنان بزرگ به تیم ملی کمک می کنند

وی افزود: نمی‌خواهم یک سری مسائل را باز کنم ولی مهم این است که مجموعه ما یک تیم واحد شده است. کادرفنی، تیم ستادی، هیات رئیسه و همه، دوست دارند تیم ملی‌شان نتایج خوب بگیرد. مهمتر از همه بازیکنان بزرگ ما هستند که خیلی کمک می‌کنند. در بازی این را دیدید. مثلا سردار می‌توانست هت تریک کند ولی گذشت کرد و به طارمی پاس داد. حالا کاری ندارم که آفساید شد.

قلعه نویی گفت: چه از نظر فنی و چه از نظر رفتاری واخلاقی تقریبا به چیزهایی که می‌خواستیم رسیده‌ایم ولی واقعیت فوتبال داخل زمین است. امیدواریم بتوانیم مردم را خوشحال کنیم. مهم این است که تمام مجموعه ما با همه وجود و قلبشان برای این مملکت و مردم کار می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha