۰ نفر

مشکل خوراک پتروشیمی ایلام به زودی برطرف می‌شود

۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۴۰
کد خبر: 808375
مشکل خوراک پتروشیمی ایلام به زودی برطرف می‌شود

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس گفت: مشکل خوراک پتروشیمی ایلام به زودی برطرف می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علی عسکری شامگاه سه شنبه در نشست با مدیران پتروشیمی ایلام گفت: مهم‌ترین اولویت هلدینگ خلیج فارس افزایش سرانه اشتغال در استان ایلام است.

عسکری با بیان اینکه ایلام به واسطه وجود ظرفیت‌های عظیم خدادادی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی یک استان توانمند در سطح کشور محسوب می‌شود تاکید کرد: افزایش خوراک پتروشیمی ایلام تا تحقق ظرفیت ۱۰۰ درصدی باید با قید فوریت پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه هلدینگ خلیج فارس از طرح‌های درون مجتمعی در جهت افزایش سود شرکت‌ها حمایت خواهد کرد، ادامه داد: مشکلات خوراک پتروشیمی در کمترین زمان ممکن برطرف می‌شود.

عسکری با تاکید بر پیگیری مدیرعامل و مسئولان این شرکت در راستای رونق، تحرک و صادرات بیشتر به منظور رشد تولید در استان، اظهار کرد: صنایع گوناگونی در این مجتمع مشغول به فعالیت بوده و بر اساس آماری که اعلام شده حدود ۱۴ درصد نیروهای متخصص این مجتمع غیربومی و ۸۶ درصد افراد شاغل بومی هستند.

وی با اعلام این خبر که پارک پلی‌پروپیلن در تحقق هدف اشتغالزایی در استان و تکمیل زنجیره ارزش نقش بسزایی دارد، افزود: استان ایلام گوهری است که به درستی و در راستای توسعه از آن بهره‌برداری نشده است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با تمجید از بردباری و مقاومت مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی، اظهار داشت: بسیاری از مدیران شایسته کشور از فرزندان استان ایلام هستند که نشان از توانمندی ایلامی‌ها در سطوح عالی مدیریتی است.

عسکری با تقدیر از تلاش‌های مدیریت و کارکنان شرکت پتروشیمی ایلام ادامه داد: همه ارگان‌ها، نهادها و بانک‌ها در کنار شرکت صنایع پتروشیمی برای زدودن غبار محرومیت از چهره استان ایلام تلاش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha