۰ نفر

کدال نگر ۲۴ آبان؛

توقف در تولید پتروشیمی فارابی!

۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۵۵
کد خبر: 808291
توقف در تولید پتروشیمی فارابی!

اطلاعیه‌های امروز منتشر شده در سامانه کدال بیشتر حول توضیحات در خصوص‌ صورت‌های مالی، شفاف‌سازی در خصوص شایعات و همچنین برگزاری مزایده‌ و مناقصه‌ها موضوعیت داشت.

اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال پتروشیمی فارابی با نماد شفارا نسبت به تعطیلی خط تولید خود شفاف‌سازی کرده است.

این شرکت اعلام کرده به دلیل تعمیرات اساسی و عدم تامین خوراک از تاریخ ۲۳ آبان به مدت ۲۰ روز از مدار تولید خارج خواهد شد.

البته این توقف تولید در برنامه تولید شرکت پیش‌بینی شده است و تاثیری بر برنامه تولید سالیانه شرکت نخواهد داشت.

کدال نگر بیست و چهارم آبان

شفارا

توقف تمامی فعالیت های شرکت:
خط تولید این شرکت بدلیل تعمیرات اساسی و عدم تامین خوراک از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۳ به مدت ۲۰ روز از مدار تولید خارج شده است ، این توقف تولید در برنامه تولید شرکت پیش بینی شده است و تاثیری بر برنامه تولید سالیانه شرکت نخواهد داشت.

زرنام

مشارکت در افزایش سرمایه:

شرکت گروه صنعتی پژوهشی فرهیختگان زرنام پس از تایید هیئت مدیره در افزایش سرمایه شرکت صنعتی و پژوهشی زردانه(سهامی خاص) از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران شرکت از مبلغ ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال شرکت نمود.میزان سهام شرکت گروه صنعتی پژوهشی فرهیختگان زرنام(سهامی عام)۱۶درصد و میزان سهام از تعداد ۸۰.۰۰۰ سهم به ۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم به مبلغ ۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تغییر یافت. همچنین شرکت گروه صنعتی پژوهشی فرهیختگان زرنام پس از تایید هیئت مدیره, در افزایش سرمایه شرکت پالایشگاه تصفیه روغن خوراکی زر(سهامی خاص) از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران شرکت از مبلغ ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۶.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال شرکت نمود.میزان سهام شرکت گروه صنعتی پژوهشی فرهیختگان زرنام(سهامی عام)۱۶درصد و میزان سهام از تعداد ۱۶.۰۰۰ سهم به ۹۶۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم به مبلغ ۹۶۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تغییر یافت.

نیان

اعلام برندگی مناقصه تحویل راک یکپارچه شرکت نقش اول:


اعلام برندگی در مناقصه شماره ۰۳-۱۴۰۲۰۸۰۸ جهت تحویل تعداد ۲۰۰ دستگاه راک یکپارچه به همراه ۱۸۰۰ ماژول یکسوکننده به ارزش ۷۴۰،۱۰۰ میلیون ریال به شرکت نقش اول کیفیت

اخابر

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده:

پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تمدید قرارداد خدمات نیروی انسانی به استحضار می رساند قرارداد تامین نیروی انسانی با شرکت های پیشگامان خدمات اول تهران مبین و شرکت سرمایه کارکنان ارتباطات و مخابرات (شسکام) تمدید گردید.

وسینا

انعقاد قرارداد مهم:

موضوع قرارداد: مبایعانه فروش املاک
طرف قرارداد:شرکت تامین گستر تارا

مبلغ قرارداد:۳,۶۲۳,۴۰۰ میلیون ریال

دتولید

افزایش نرخ برخی از محصولات:

نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش یافته است. در صورت وجود تغییر با اهمیت در اطلاعات اعلام شده موضوع از طریق سامانه کدال به سهامدارن محترم اطلاع رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است فروش محصول فوق نسبت به کل دارایی ها در سال مالی قبل حدود ۲.۶۲ % ( دو و شصت و دو صدم درصد) و نسبت به کل درآمد فروش در سال مالی قبل حدود ۳.۶۴ % (سه و شصت و چهار صدم درصد) می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha