۰ نفر

سامانۀ نظارت‌برخط بر نانوایی‌ها راه‌اندازی شد

۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبر: 808225
سامانۀ نظارت‌برخط بر نانوایی‌ها راه‌اندازی شد

معاون عملیات طرح هوشمندسازی یارانۀ آرد و نان گفت: با راه‌اندازی سامانۀ نظارت‌برخط نانوایی‌های کشور، اطلاعات عملکرد نانوایان به‌طور برخط در اختیار وزارت جهاد کشاورزی و بازرسان شورای آرد و نان قرار می‌گیرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، کورش نجم آبادی اظهار داشت: با راه‌اندازی سامانۀ نظارت‌برخط نانوایی‌های کشور، اطلاعات عملکرد نانوایان به‌طور برخط در اختیار وزارت جهاد کشاورزی و بازرسان شورای آرد و نان قرار گرفته و از این پس نظارت بر نانوایی‌ها براساس این اطلاعات و به صورت هوشمند تر صورت می‌گیرد.

مدیر اجرایی طرح هوشمندسازی یارانۀ آرد و نان افزود: از ماه آینده و با صدور صورت‌حساب الکترونیکی برای نان شکایات مردمی از نانوایی‌ها نیز از طریق همین سامانه و به‌شکل برخط در اختیار بازرسان قرار می‌گیرد.

معاون عملیات طرح هوشمندسازی یارانۀ آرد و نان ادامه داد: در دستگاه های کارت خوان مخصوص نانوایی ها منوی بازرسی هم ایجاد شده و در اختیار بازرسان قرار میگیرد تخلفات در سامانه ثبت و بعد از طی مراحل به تعزیرات برای رسیدگی به تخلفات ارسال می شود.

وی با اشاره به یکی از تخلفات انجام شده تصریح کرد:  به طور مثال در یکی از تخلفات انجام شده به یک باره ۱۶۰۰ عدد نان با ۴ تراکنش بانکی در فاصله چند دقیقه کارت کشیده  شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha