۰ نفر

سارق زورگیر از گردشگر خارجی دستگیر شد

۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۲۳:۱۶
کد خبر: 808157
سارق زورگیر از گردشگر خارجی دستگیر شد

فرمانده انتظامی آق‌قلا از دستگیری عامل زورگیری و سرقت از گردشگر خارجی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ سعید مارزلو عصر سه‌شنبه، ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲ در خصوص اقدامات پلیس در رابطه با زورگیری از یک گردشگر خارجی در این شهرستان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر زورگیری از یک گردشگر خارجی در شهرستان آق‌قلا، بلافاصله ماموران نیروی انتظامی به محل وقوع جرم اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل  مشخص شد شاکی حین تردد با دوچرخه بوده است، ادامه داد: متهمان با یک دستگاه موتورسیکلت به سمت وی رفته و پس از سرقت تلفن همراه وی از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان آق‌قلا با تاکید بر اینکه با اشراف اطلاعاتی و تلاش ماموران، متهم شناسایی شد، خاطرنشان کرد: سارق زورگیر پس از کسب مجوز قانونی طی عملیاتی دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه برای تبیین فرهنگ اصیل  و غنی ایرانی هدیه‌ای به این گردشگر خارجی اهدا شد، اضافه کرد: تلفن همراه سرقت شده پس از کشف نیز به شاکی تحویل داده و این اقدام پلیس موجب رضایت و خشنودی جهانگرد خارجی شد.

سرهنگ مارزلو با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد، تصریح کرد: پلیس برابر قانون با کسانی که بخواهند با اعمال مجرمانه امنیت و آسایش مردم را بر هم زنند به شدت برخورد می‌کند اما انتظار حافظان نظم و امنیت از عموم مردم این است که در حفظ و نگهداری از اموال و دارایی‌های خود، کوشا و دقیق باشند و هرگونه فرصت سرقت را از سارقان بگیرند.

این مقام مسئول با اشاره به این که پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند، افزود: شهروندان گلستانی و گردشگران داخلی و خارجی ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در زمینه پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha