۰ نفر

لوازم خانگی قاچاق در توقیف پلیس قزوین

۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۳۰
کد خبر: 808139
لوازم خانگی قاچاق در توقیف پلیس قزوین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف ۲۰۵ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق و توقیف یک دستگاه خودرو پیکان وانت توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ مهدی حاجیان راد اظهار داشت: در راستای تداوم طرح‌های مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه خودرو وانت پیکان مشکوک شده و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و بازرسی از آن توسط مأموران، تعداد ۲۰۵ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بوده، کشف و راننده خودرو در این خصوص دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حاجیان راد بابیان اینکه مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های این پلیس بوده، از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha