۰ نفر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی:

نظارت بر حوزه آرد و نان خراسان جنوبی تشدید می‌شود

۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۵۴
کد خبر: 808060
نظارت بر حوزه آرد و نان خراسان جنوبی تشدید می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نظارت بر حوزه آرد خراسان جنوبی تشدید می شود، گفت: پیرامون تأمین سهمیه آرد خبازی ها هیچگونه دغدغه ای وجود ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، جواد اشرفی صبح سه شنبه در نشست با مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی که با موضوع بررسی آخرین وضعیت حوزه آرد و نان استان صورت گرفت، اظهار کرد: یکی از موارد مهم در حوزه آرد و نان، بحث نظارت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: اداره کل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی مکلف است دفتر رصد وپایش عملکرد خبازی ها که با متولی گری بانک سپه است را ظرف دو روز آینده در استان فعال نماید.

به گفته وی؛ این دفتر، ضمن رصد و پایش اطلاعات بصورت دقیق، متخلفین را به دستگاه های نظارتی معرفی نماید.

معاون خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه درخصوص تأمین سهمیه آرد خبازی های خراسان جنوبی هیچگونه دغدغه ای وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به تمهیدات صورت گرفته، سهمیه آرد استان کسر نشده و شرکت غله می بایست موضوع را به شهرستان ها در خصوص سهمیه اعلام نماید.

اشرفی با ذکر این نکته که این مسئله نافی نظارت و برخورد با متخلفین نبیست، متذکر شد: سهمیه در اختیار کمیته استانی و شهرستانی است و بایستی نظارت بر چرخه و فرآیند توزیع آرد با دقت بیشتری توسط کمیته های شهرستانی صورت گیرد و مردم نبایستی متضرر گردند.

وی در پایان بر پیگیری هرچه سریعتر اداره کل غله و متقاضی برای اخذ مجوزهای لازم درخصوص راه اندازی کارخانه آرد زرین فردوس تأکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha