۰ نفر

ویزای ICT کانادا روشی مطمئن برای مهاجرت به کانادا برای صاحبان شرکت ها

۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹
کد خبر: 807968
ویزای ICT کانادا روشی مطمئن برای مهاجرت به کانادا برای صاحبان شرکت ها

ویزای ICT کانادا یکی از روش هایی است که صاحبان شرکت های فعال در ایران می توانند در سریعترین زمان از طریق آن به کانادا مهاجرت کنند

یکی از چالش برانگیزترین و مهم‌ترین تصمیمات زندگی، مهاجرت به یک کشور خارجی برای تحصیل، کار و زندگی است. ویزای ICT کانادا یا برنامه انتقال درون شرکتی به کانادا یکی از روش‌هایی است که می‌تواند به شما در توسعه شغلی کمک کند. علاوه بر این، با استفاده از این برنامه می‌توانید به کشور کانادا سفر کنید و تجربیات جدیدی کسب نمایید. ict به این صورت است که از طریق شرکت، برای دریافت اقامت کانادا اقدام می‌کنید.

سپس در شعبه کانادایی آن شرکت به عنوان مشاور حرفه‌ای یا مدیر مشغول به فعالیت خواهید شد. در این روش شما نه تنها یک زندگی جدید و باکیفیت را تجربه می‌کنید؛ بلکه از نظر شغلی ارتقا خواهید یافت و می‌توانید به رشد شرکتتان کمک کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به توضیح بیشتر در رابطه با مهاجرت به کانادا به روش برنامه آی سی تی (ict) بپردازیم.

ویزای ICT کانادا چیست؟

برنامه Intra Company Transfer یا انتقال درون شرکتی به کانادا، یک روش مناسب برای انتقال کارمندان یک شرکت به شعبه همان شرکت در کشور کانادا است. شرکت انتقال دهنده، شرکت مادر یا مبدا نامیده می‌شود و باید بین‌المللی و بزرگ باشد و یک دفتر یا شعبه در کانادا داشته باشد. شرکت مبدا برای انتقال کارمندان باید ابتدا یک شعبه دیگر در کانادا ثبت کند. سپس می‌تواند کارمندان خود را از طریق برنامه ict به این کشور انتقال دهد.

شرایط استفاده از ICT کانادا

شرایط استفاده از ICT کانادا بر اساس نوع و وضعیت شرکت متفاوت خواهد بود. اما معمولا متقاضیان برای استفاده از برنامه انتقال درون شرکتی کانادا باید شرایط زیر را دارا باشند:

  • شرکتی که در آن مشغول به کار هستید باید یک دفتر یا شعبه در کانادا داشته‌ باشد.
  • شرکت شما برای انتقال کارکنان باید از اداره مهاجرت کانادا درخواست داشته باشد.
  • متقاضیان باید مهارت کافی داشته باشند و مدارک و مراحل مورد نیاز را تکمیل نمایند.
  • پیش از انتقال باید ثابت کنید که می‌توانید هزینه‌های زندگی خود را در کانادا تامین کنید. برای این هدف، شرکت کانادایی مورد نظر باید به طور مستقیم شما را استخدام کند یا شرکتی که در آن مشغول به کار هستید شغلی در کانادا برایتان در نظر بگیرد.
  • متقاضیان باید تحصیلات کافی برای شغل مورد نظرشان را داشته باشند.
  • برای استفاده از برنامه آی سی تی باید دارای ویزا یا گذرنامه معتبر برای ورود به کانادا باشید.
  • برای استفاده از این برنامه باید برای مدت معینی در شرکت مورد نظر کار کرده باشید. این مدت زمان برای شرکت‌های مختلف متفاوت است، اما معمولا بین یک تا سه سال خواهد بود.
  • برای مهاجرت به کانادا به روش انتقال درون شرکتی باید مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه را داشته باشید؛ چرا که این زبان‌ها به عنوان زبان اصلی کشور کانادا انتخاب شده‌اند. برای دریافت مدرک زبان می‌توانید در آزمون‌های مختلف مانند CELPIP یا IELTS شرکت کنید.

در صورتی که شرایط ذکر شده را دارا هستید، می‌توانید با شرکت خود مشورت کنید و جزئیات بیشتر را از آن‌ها جویا شوید. شما می‌توانید با کارشناسان آژانس مهاجرتی چهره نگار مشورت نمایید تا نکات و مسیرهای برنامه انتقال درون شرکتی کانادا را به شما معرفی کنند.

ویزای ICT کانادا روشی مطمئن برای مهاجرت به کانادا برای صاحبان شرکت ها

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای ICT کانادا

برای اینکه متقاضیان بتوانند ویزای انتقال درون شرکتی به کانادا را دریافت کنند، باید مدارک زیر را ارائه دهند:

  • مدرکی مبنی بر اینکه فرد متقاضی در یک شرکت بین‌المللی در حال کار است و قصد انتقال به دفتر کانادای همان شرکت را دارد.
  • مدرکی مبنی بر اینکه فرد متقاضی حداقل برای یک سال به عنوان کارمند تمام وقت در شرکت مورد نظر مشغول به کار است. این مدرک می‌تواند قرارداد یا فیش حقوقی فرد باشد.
  • برای دریافت ویزای ICT کانادا متقاضی باید اطلاعات کاملی در رابطه با عنوان شغلی، موقعیت شغلی، تخصص، میزان دانش و شرح وظایف خود ارائه دهد.
  • ارائه شواهد و مدارک دقیق که نشان دهند متقاضی برای شغل مورد نظر تخصص کافی را دارا است.
  • ارائه شواهد و مدارک دقیق که نشان دهند متقاضی در شرکت بین‌المللی، سمت مدیریتی یا اجرایی دارد.
  • شرکت مورد نظر باید مدارک نشان دهنده ارتباط تجاری و کاری بین خود و شرکت کانادا را ارائه دهد.
  • متقاضیان باید زمان اقامت خود در کانادا را اعلام کنند.
  • متقاضی باید از شرکت کانادایی دعوت نامه دریافت کرده باشد.

مدت اعتبار ویزای ICT کانادا

ویزای آی سی تی کانادا، مجوزی برای ورود به کشور کانادا است. در واقع با استفاده از این ویزا می‌توانید به طور موقت در این کشور اقامت داشته باشید. بنابراین از طریق برنامه ICT نمی‌توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. مدت اعتبار این ویزا حداکثر یک سال خواهد بود، اما با کمک برخی راهکارها می‌توان زمان آن را تمدید کرد.

اصلی‌ترین روشی که با استفاده از آن می‌توانید اعتبار ویزای انتقال درون شرکتی کانادا را تمدید کنید این است که ارتباط بین شرکت مبدا و شرکت راه‌اندازی شده در کانادا را اثبات نمایید. از طریق ارائه مستمر خدمات یا کالا و به طور کلی با انجام فعالیت‌های پرسود می‌توان این ارتباط را ثابت کرد. به عبارت دیگر باید مدارکی را ارائه دهید که نشان دهند حضور کارمندان و فعالیت شرکت به نفع اقتصاد کانادا خواهد بود.

برای افزایش مدت اعتبار ویزای ICT کانادا باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • مدارکی مبنی بر اینکه شرکت کانادایی و شرکت مبدا با هم در ارتباط هستند.
  • مدارکی که نشان دهند شرکت کانادایی در یک سال گذشته توانسته است خدمات و کالاها را به صورت فعال تامین نماید.
  • مدارکی که نشان دهند شرکت کانادایی می‌تواند کارمندان خود را تامین کند.

با ارائه این مدارک می‌توانید به مدت 12 ماه دیگر اقامت آی سی تی کانادا را تمدید کنید.

ویزای ICT کانادا روشی مطمئن برای مهاجرت به کانادا برای صاحبان شرکت ها

جمع بندی

برنامه انتقال درون شرکتی کانادا یا ict، برنامه‌ای مفید و موثر برای کسب و کارها و مشاغلی است که به دنبال توسعه فعالیت خود در کشور کانادا هستند. با کمک این روش، کارمندان شرکت می‌توانند به کانادا مهاجرت کنند و در آنجا به کار خود ادامه دهند. آژانس مهاجرتی چهره نگار، با تجربه فراوان در زمینه اقامت در کانادا می‌تواند به شما برای دریافت ویزای ICT کمک کند. برای بهره‌مندی از خدمات آژانس مهاجرتی چهره نگار، با مشاوران و وکلای آن مشورت کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha