۰ نفر

فوری؛ جزییات افزایش ۱۰۰ درصدی حقوق بازنشستگان + فیلم

۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۱۹
کد خبر: 807858
فوری؛ جزییات افزایش ۱۰۰ درصدی حقوق بازنشستگان + فیلم

چند روز پیش یک مقام مسئول از وعده دولت و مجلس برای افزایش حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم خبر داده بود که این وعده امروز تحقق یافت. ساعاتی پیش پیش عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از تصویب همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در این کمیسیون خبر داد.

رمضانعلی سندگدوینی عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از تصویب همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در این کمیسیون خبر داد و گفت: طبق این مصوبه مقرر شد تا در سال اول اجرای برنامه هفتم ۴۰درصد،‌ در سال دوم اجرا ۳۰ درصد و سال سوم اجرای برنامه هفتم نیز ۳۰ درصد به حقوق بازنشستگان اضافه شود. طبق این مصوبه حقوق بازنشستگان هم‌رده شغلی کارکنان شاغل افزایش پیدا می‌کند. ضمن اینکه این مصوبه برای تبدیل شدن به قانون علاوه بر تصویب در جلسه علنی مجلس،‌ باید مورد تایید شورای نگهبان نیز قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    1 0
    تا اون موقع بازنشسته ای که الان کمرش زیر بار گرانی شکسته زنده میمونه برای کودکان دبستانی که برنامه ریزی نمکنین صدبار تا حالا وعده پپتید دادین و بودجه در نظر گرفتین باشه لنگ مبندیم ونون خشکمیبخوریم شاهد افزایش حقوق نماینده ها باشیم که به ما مژده بدن چند سال دیگه حقوق اضافه میشه چند سال دیگه هم میگن اجرا مستلزم تصویب بودجه س که تصویب نشد