۱ نفر

گزارش سالیانه ۱۴۰۱ تیپاکس؛ گسترده‌ترین پوشش جغرافیایی با ۱۰۵۲ نمایندگی

۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبر: 807840
گزارش سالیانه ۱۴۰۱ تیپاکس؛ گسترده‌ترین پوشش جغرافیایی با ۱۰۵۲ نمایندگی

تیپاکس گزارش سالیانه ۱۴۰۱ خود را منتشر کرد.

زمانی‌که مشتری تصمیم به ارسال یک مرسوله پستی می‌گیرد، به مسائل مختلف از جمله زمان و هزینه ارسال، انتخاب بهترین سرویس برای ارسال، آسیب دیدن یا مفقودی بسته، روش ثبت سفارش و ... فکر می‌کند. حال آنکه در شهرهای دورافتاده‌تر و کوچک وجود نمایندگی یک شرکت پستی نیز یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ساکنین این مناطق است.

اینکه شرکت‌های پستی در مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ دارای نمایندگی هستند، پاسخ‌گوی مشکلات ارسال مشتریان در مناطق دورافتاده نخواهد بود.

ارسال بسته به مناطق دورافتاده توسط تیپاکس

شرکت تیپاکس از ابتدای فعالیت خود ضمن ارائه سرویس‌های مختلف برای ارسال بسته‌های پستی، با گسترش شبکه نمایندگی‌های خود حتی در شهرهای دورافتاده و کوچک با جمعیت تا ۳۰۰۰ نفر، تلاش کرده تا بخشی از مشکلات این عزیزان در راستای ارسال مرسوله پستی را برطرف کند.

درهمین‌راستا تیپاکس با گسترش نمایندگی‌های خود به ۱۰۵۲ نمایندگی در سال ۱۴۰۱، دارای رشد چشم‌گیر نسبت به سال ۱۴۰۰ با دارا بودن ۸۱۳ نمایندگی شد. همچنین در کنار نمایندگی‌ها تیپاکس با افتتاح ۱۳ مرکز توزیع و تجمیع و افتتاح ۶۷ اکسس پوینت تلاش در تسریع روند توزیع و جمع‌آوری کرد.

پیمودن ۱۱,۱۴۳,۷۸۷,۸۸۴ کیلومتر توسط تیپاکس برای ارسال بسته‌های مشتریان

تلسکوپ جیمز وب

بهره‌مندی از این نمایندگی‌ها در کنار ناوگان حمل‌ونقل سخت‌کوش باعث شد تا تیپاکس در سال ۱۴۰۱، مسافت ۱۱,۱۴۳,۷۸۷,۸۸۴ کیلومتر معادل ۵۲۰۰ برابر فاصله‌ای که تلسکوپ جیمز وب از زمین طی کرد تا در مدار خود قرار بگیرد را برای جابه‌جایی بسته‌ها طی کند. این مسافت برای خدمت‌رسانی به بیش از ۱۰ میلیون مشتری بود! این عدد معادل جمعیت کل کشور سوئد است!

هاب‌های مکانیزه تیپاکس

هاب تیپاکس

در کنار نمایندگی‌های تیپاکس، نقش پررنگ هاب‌های مکانیزه در سراسر کشور نیز قابل چشم‌پوشی نیست. تیپاکس با بهره‌مندی از تی‌هاب، یکی از شرکت‌های هلدینگ فاخر، با دارا بودن مدرن‌ترین هاب مکانیزه در خاورمیانه، عملیات سورت و دسته‌بندی بسته‌های ارسالی مشتریان تیپاکس را در کم‌ترین زمان ممکن، امکان‌پذیر می‌کند. تی‌هاب با مساحتی بالغ بر ۷۱۰۰ متر مربع و قابلیت سورت روزانه ۱۲۰ هزار بسته، از سال ۱۳۹۷ در کنار تیپاکس بوده و عضوی جدایی‌ناپذیر در ارسال بسته‌های مشتریان است.

۱۰۵۲ نمایندگی‌ تیپاکس در سراسر کشور

تعداد نمایندگی های تیپاکس

در میان تمامی استان‌های دارای نمایندگی تیپاکس، استان تهران با ۲۱۷ نمایندگی فعال، رتبه اول به لحاظ تعداد نمایندگی را دارا است و در میان دیگر شهرها شهر علامرودشت، شهر بنجار و شهر لیسار کم‌جمعیت‌ترین شهرهای دارای نمایندگی تیپاکس هستند.

تیپاکس با پوشش جغرافیایی بیش از ۵۰۰ شهر در ایران که برخی از آنها مانند نمایندگی یازرگان و نمایندگی چابهار ۲۶۵۸ کیلومتر باهم فاصله دارند، دارای پوشش نمایندگی گسترده در کشور است.

در وصف قدمت این شرکت می‌توان به وجود نمایندگانی با سابقه ۵۰ سال اشاره کرد. نمایندگانی که در طول سال‌های همکاری با تیپاکس، بدون توجه به سختی‌های شغل خود در سرما و گرما خدمت‌رسان مشتریان تیپاکس بوده‌اند.

اما این موارد پایان کار تیپاکس نبوده و این شرکت همچنان می‌کوشد تا با گسترش نمایندگی‌ها، اکسس‌پوینت‌ها و سرویس پوینت‌های خود در کنار ارائه سرویس‌های جدید و به‌روز، خدمت ارسال بسته را همگام با کلاس جهانی به مشتریان خود ارائه دهد.

گزارش فعالیت‌های تیپاکس در سال ۱۴۰۱ منتشر شد

در آخر اینکه، تیپاکس همچون سال‌های گذشته اقدام به انتشار گزارش سالیانه خود کرده است. در این گزارش جامع اطلاعات دقیقی از خدمات و آمار فروش و مشتریان تیپاکس آورده شده است.

برای مطالعه گزارش سالیانه تیپاکس در سال ۱۴۰۱ به صفحه گزارش جامع تیپاکس مراجعه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha