۰ نفر

خرید عجیب از یک نانوایی / یک نفر ۱۴ هزار قرص نان خرید!

۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۲۶
کد خبر: 807677
خرید عجیب از یک نانوایی / یک نفر ۱۴ هزار قرص نان خرید!

مسعود امرالهی، رئیس اداره بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: یک نانوایی در زاهدان با استفاده از کارت هدیه و کارت اعتباری، ۱۴ هزار قرص نان خارج از شبکه خریداری کرده است که باعث شده مردم در صف منتظر بمانند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود امرالهی رئیس اداره بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از اجرای طرح نظارتی سراسری از ابتدای ماه جاری خبر داد. با بررسی های انجام شده توسط سامانه مشخص شد یک نانوایی در شهرستان زاهدان با استفاده از ۱۶ کارت هدیه و ۶ کارت اعتباری در مدت سه ماه ۱۴ هزار قرص نان خارج از شبکه خریداری کرده است. این اقدام باعث شد مردم بیش از ۵ دقیقه در صف منتظر بمانند و در نتیجه با اتحادیه متخلف برخورد و پرونده به سازمان دولتی ارجاع شود.

امرالهی در ادامه اظهار داشت: در این مدت یارانه کمک هزینه ای که در پایان روز به نانوایان برای این اتحادیه پرداخت می شود قطع شد. با پیگیری این نان ها مشخص شد که در صورت خشک شدن به دامداری ها فرستاده می شوند. وی همچنین اظهار داشت: بازرسان اقدامات لازم را انجام خواهند داد و نظارت ها در این زمینه افزایش خواهد یافت. همچنین مشخص شد که این نان ها در خارج از شبکه توزیع شده و به دست مردم رسیده و نانوا نیز با پیگیری این موضوع توسط کارت هوشمند شبکه، آنها را در محلی ذخیره کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha