۰ نفر

مرحله جدید ثبت‌نام کارت بانکی نکسو آغاز شد

۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۹
کد خبر: 807067
مرحله جدید ثبت‌نام کارت بانکی نکسو آغاز شد

متقاضیان دریافت کارت بانکی با امکان دریافت سود روزشمار تا ۲۶.۱ درصد از امروز می‌توانند به‌صورت غیرحضوری نسبت به افتتاح حساب آنلاین نکسو اقدام کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ متقاضیان دریافت کارت بانکی با امکان دریافت سود روزشمار تا ۲۶.۱ درصد از امروز می‌توانند به‌صورت غیرحضوری نسبت به افتتاح حساب آنلاین نکسو اقدام کنند.

کارت بانکی نکسو با سود روزشمار ۲۳ تا ۲۶.۱ درصد

براساس این گزارش، کارت بانکی نکسو نخستین کارتی است که برای دارندگان آن دریافت سود روزشمار ۲۳ تا ۲۶.۱ درصد را امکان‌پذیر کرده است. این کارت محصول جدید گروه مالی فارابی است که با همکاری بانک پاسارگاد در اختیار عموم مردم قرار گرفته است. 

گفتنی است در حال حاضر ثبت‌نام و دریافت کارت نکسو (تا پر شدن ظرفیت ثبت‌نام اولیه) برای متقاضیان به‌صورت کاملا رایگان انجام می‌شود. مزیت این کارت جدید بانکی، سرمایه‌گذاری امن و مطمئن در کنار کسب بازدهی ثابت و روزشمار است؛ به‌طوری‌که به هر ریال از دارایی‌های دارندگان این کارت سود روز شمار تعلق می‌گیرد. پشتوانه پرداخت سود در این کارت، صندوق هدیه فارابی است که امکان دریافت سود روزشمار را طریق راهکارهای نوین مالی فراهم کرده است.

چطور کارت نکسو دریافت کنیم؟

همان‌طور که اشاره شد ثبت‌نام و صدور کارت نکسو به‌صورت آنلاین و با کلیک روی لینک ثبت‌نام کارت نکسو انجام می‌شود؛ بنابراین به‌راحتی می‌توانید با وارد کردن اطلاعات، کارت نکسو را به‌صورت رایگان درب منزل خود دریافت کنید. برای دریافت سود نیز لازم است از طریق سامانه یکپارچه فارابی‌زون در صندوق هدیه فارابی سرمایه‌گذاری کنید. توجه داشته باشید ظرفیت ثبت‌نام این کارت محدود است و تحویل آن نیز به متقاضیان، براساس اولویت ثبت‌نام انجام می‌شود.

امکانات کارت جدید بانکی نکسو

کارت بانکی نکسو دقیقا مشابه کارت‌های بانکی است که تمام ویژگی‌های امنیتی و امکانات بانکداری نوین در آن تعبیه شده است. برخی از امکان کارت نکسو به شرح زیر است:

  • امکان دریافت سود روزشمار ۲۳ تا ۲۶.۱ درصد
  • امکان انتقال وجه (کارت به کارت، پایا و ساتنا) و همچنین خرید آنلاین
  • تخصیص شماره کارت و شبای حساب به نام دارنده کارت
  • اتصال حساب بانکی به حساب‌ بازار سرمایه

اگر جهت استفاده یا فعال‌سازی کارت نکسو به راهنمایی نیاز دارید، در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید با کارشناسان مرکز پشتیبانی فارابی با شماره ۱۵۶۱(بدون پیش‌شماره) در ارتباط باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha