۰ نفر

با تصویب مجلس؛

آب، برق و گاز سینماها، ارزان شد!

۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰
کد خبر: 806969
آب، برق و گاز سینماها، ارزان شد!

مجلس با محاسبه هزینه انشعاب و مصرف آب، برق و گاز مراکز فرهنگی - هنری از جمله سینماها انتشاراتی‌ها و کتابفروشی‌ها با تعرفه فرهنگی موافقت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، با تصویب مجلس، هزینه‌های انشعاب و مصرف آب، برق و گاز مراکز فرهنگی، هنری، قرآنی، رسانه‌ای، سینمایی، مطبوعاتی و تبلیغی- دینی، بسیج و سالن‌های نمایش فیلم و تئاتر براساس تعرفه فرهنگی محاسبه می‌شود.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز(سه شنبه) و در ادامه بررسی موارد ارجاعی از کمیسیون تلفیق، بند (ح) ماده ۷۵ لایحه برنامه هفتم را تصویب کردند.

بر این اساس، هزینه‌های انشعاب و مصرف آب، برق و گاز مراکز فرهنگی، هنری، قرآنی، رسانه‌ای، سینمایی، مطبوعاتی و تبلیغی- دینی، بسیج و شتاب‌دهنده‌های صنایع خلاق فرهنگی- اجتماعی، انتشاراتی در بسترهای مختلف، کتابفروشی، سالن‌های نمایش فیلم و تئاتر دارای مجوز از مراجع ذیصلاح مشروط به رعایت قوانین و مقررات پلیس اماکن عمومی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، مادامی که فعالیت و استحقاق آنها مورد تأیید مراجع ذیصلاح باشد و همچنین مشروط به رعایت الگوی مصرف، براساس تعرفه فرهنگی (آموزشی) محاسبه می‌شود. آیین‌نامه این بند ظرف شش ماه توسط دولت تدوین می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha