۱ نفر

شرکت صنعتی آپامه تولید کننده برتر انواع مدل راهبند بازویی و راه بند آکاردئونی

۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۷:۵۴
کد خبر: 806913
شرکت صنعتی آپامه تولید کننده برتر انواع مدل راهبند بازویی و راه بند آکاردئونی

یکی از مهم ترین تجهیزات ایمنی که با استفاده از آن می توان تردد را کنترل کرد راهبند می باشد. در واقع راهبند نوعی سیستم فیزیکی می باشد که می‌تواند به عنوان یک کنترل کننده ورودی و خروجی در انواع محیط هایی مثل ساختمان ها مورد استفاده قرار بگیرد.

شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید این وسیله می تواند امنیت محیط ها و امکان کنترل دسترسی را انواع مکان ها فراهم کند. برای بسیاری از افراد این سوال به وجود می آید که راه بند ها در کدام مکان ها کاربرد دارند؟ اگر شما نیز جز این افراد هستید بهتر است بدانید این وسیله ها برای مکان های زیادی مانند: پارکینگ‌ها، فرودگاه ها، مجتمع های مسکونی، هتل ها، ایستگاه های راه آهن، ورودی شرکت ها و مراکز تجاری کاربرد دارند.

طریقه نصب چنین وسیله هایی به صورت عمودی افقی می باشد و همیشه در مسیر تردد خودرو ها قرار می گیرند. راه بند ها دو دسته هستند. دسته اول توسط نیروهای های امنیتی باز و بسته می شوند و دسته دوم به صورت اتوماتیک هستند.

راهبند ها براساس موارد مختلفی تقسیم بندی می شوند و دارای انواع متنوعی هستند. ما در اینجا بعضی از مهم ترین و پرکاربردترین نوع های راهبندی که توسط شرکت صنعتی آپامه تولید می‌شوند را به شما معرفی کرده ایم.

راهبند بازویی

شرکت صنعتی آپامه تولید کننده برتر انواع مدل راهبند بازویی و راه بند آکاردئونی

راهبند بازویی به گونه ای ساخته می شوند که دارای دو قسمت بسیار مهم می باشند. قسمت اول چنین راهبند هایی دارای یک ستون عمودی می باشد که حداقل با طول یک متر در زمین نصب می شود.

اما قسمت دوم این راهبند ها در واقع نوعی اهرم می باشد. که به صورت افقی بر روی ستون اولیه نصب شده در زمین نصب می شود. می توان گفت تا زمانی که قسمت دوم نصب نشده است عملکرد دستگاه تکمیل نمی شود.

به همین خاطر هر دو قسمت چنین راهبند هایی اهمیت زیادی دارند. این نوع از راهبند همیشه جز پرفروش ترین و محبوب ترین مدل های راهبند موجود در بازار می باشد. و یکی از مهم ترین دلایل این محبوبیت قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی آن می باشد. وجود همین موارد باعث شده است همیشه بیشترین میزان فروش را داشته باشد.

نصب راهبند بازویی

یکی از موضوعاتی که در رابطه با راهبند بازویی باید حتما به آن توجه شود طریقه نصب آن می باشد. چون اگر نصب این دستگاه را به افراد ماهر در این زمینه نسپاریم ممکن است به خاطر اهرم بلندی که دارد هنگام وزش باد های شدید دچار پیچش شود و مشکلات زیادی برای پایه به وجود آورد.

همین امر موجب شده است بسیاری از افراد برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین مشکلاتی نصب آن را به نصابان بسیار حرفه ای بسپارند. همچنین بهتر است بدانید راه بند بازویی دارای سرعت خوبی هستند. همین امر موجب شده است از آنها در مناطقی استفاده شود که میزان جمعیت و تردد زیاد است. از این نوع راهبند برای پارکینگ های عمومی و عوارضی ها استفاده می شود.

مهم ترین مزایای استفاده از راهبند های بازویی

مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی

معمولا این نوع از راهبند ها را از جنس آلومینیوم می سازند. به همین خاطر می توانند در برابر عوامل طبیعی مانند رطوبت و زنگ زدگی مقاومت بالایی داشته باشند. وجود چنین ویژگی هایی باعث شده است راه بند بازویی طول عمر بسیار بالایی داشته باشند.

سرعت زیاد

همانگونه که در بالا اشاره کردیم جنس چنین راه بند هایی از آلومینیوم می باشد. آلومینیوم جز فلز های سبک به حساب می آید و همین امر موجب می شود هنگام حرکت فشار زیادی به موتور وارد نشود. به همین خاطر سرعت این نوع از راه بند ها بسیار بیشتر از سایر انواع راهبند می باشد.

قیمت مناسب

راهبند بازویی با این که دارای مزایای زیادی هستند و از نظر کیفیت نیز جایگاه خوبی دارند. اما دارای قیمت بسیار مناسب هستند. در واقع قیمت چنین راهبند هایی باعث شده است استفاده از آنها در مکان های مختلفی امکان پذیر باشد.

راهبند آکاردئونی

شرکت صنعتی آپامه تولید کننده برتر انواع مدل راهبند بازویی و راه بند آکاردئونی

راهبند آکاردئونی که امروزه به راه بند های کشویی نیز معروف هستند. نوعی از تجهیزات می باشند که برای کنترل ترافیک از آنها استفاده می شود. این مدل از راهبند دارای دو نوع دستی و برقی می باشد. نوع دستی چنین راهبند هایی برای مکان هایی مناسب می باشد که تردد در آنها محدود است. و  در بیشتر مواقع از این وسایل تنها به عنوان یک مانع یا جدا کننده مسیر استفاده می شود.

از جمله مهم ترین این مکان ها می توان به مسیر های مخصوص سازمانی و پارکینگ های طبقاتی بزرگ اشاره کرد. همچنین قابل توجه است. بدانید چون این نوع از راه بند قابلیت جابجایی آسان را دارند از آنها هنگام تعمیرات خطوط انتقال گاز برای بستن مسیر ها و جلوگیری از ورود افراد به چنین محدوده هایی استفاده می شود. بسیاری از افراد با چنین راهبند هایی آشنایی ندارند اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید بهتر است بدانید. این نوع از راهبند همانگونه که از اسم آن پیداست حالتی کشویی دارد و هنگام جمع شدن نیز به صورت  آکاردئونی جمع می شود.

همچنین طراحی آن به گونه ای است که هیچ گونه مزاحمتی برای عبور و مرور افراد و ماشین ها ایحاد نمی کند. این مدل از راهبند ها به عنوان حفاظ های ایمن و اتوماتیک طراحی شده اند و می‌ توانند کمک زیادی به کنترل تردد و افزایش ایمنی بکنند.

مهم ترین کاربردهای راهبند آکاردئونی

این مدل از راه بند کاربرد های زیادی دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

استفاده از آنها در مکان های کوچک

گاهی اوقات بعضی از مکان ها برای استفاده از راهبند محدودیت فضا دارند. بسیاری از افراد فکر می کند نمی شود در چنین مکان هایی از راهبند استفاده کرد. اما بهتر است بدانید راه بند های آکاردئونی چون برای نصب نیاز به جایگاه زیادی ندارند و به صورت کشویی باز و بسته می شوند برای چنین مکان هایی بسیار مناسب می باشند.

استفاده از آنها در مکان های پر تردد

مکان هایی که میزان تردد در آنها زیاد است نیاز به راهبردی دارند که بسیار مقاوم باشد و خیلی زود خراب نشود.راه بند های آکاردئونی چون حالتی مانند راهبند های میله ای دارند برای این گونه از مکان ها بسیار مناسب می باشند.

کنترل ترافیک

در واقع می توان گفت مهم ترین کاربرد چنین راه بند هایی این است که از آنها برای مانعی برای کنترل ترافیک استفاده می شود. همچنین وجود ویژگی های منحصر به فرد چنین راهبند هایی باعث شده است از آنها در معابر و جاده های بزرگ مانند بزرگ راه ها به عنوان مانعی مطمئنی برای کنترل تردد و ترافیک استفاده شود.

گروه صنعتی آپامه (https://apamehco.com) با در نظر گرفتن شرایط و به خصوص وضعیت ارزی کشور در طی چند سال اخیر به آن مبتلا شده و به صورت یک مشکل جدی با آن دست به گریبان است در کنار تهیه و تولید راه بند های مدرن و برخوردار از استانداردهای روز جهان در داخل کشور و با استفاده از مواد اولیه ارائه شده از سوی تولیدکنندگان داخلی، راه بند های با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت ممکن را به شما مشتریان گرامی ارائه می نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت راهبند ها و مشاوره رایگان با شماره 09121097157تماس بگیرید.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha