۰ نفر

آماده‌باش در خراسان جنوبی

۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۱۲
کد خبر: 806895
آماده‌باش در خراسان جنوبی

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی با اشاره به برخی از خسارت های سیل در استان گفت: نیروهای امدادی تا صبح سه شنبه در آمادگی کامل هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمدعلی آخوندی، با اشاره به بارندگی های ۲۴ ساعت گدشته در خراسان جنوبی اظهار کرد: در پی بارندگی برخی ایل راه‌ها و راه‌های روستایی تخریب شده است که در گام اول بازگشایی اولیه راه‌ها انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی در زمینه وقوع صاعقه در شهرستان خوسف گفت: بر اثر این حادثه پدر یک خانواده به خاطر شدت سوختگی در بیمارستان بستری شد ولی خوشبختانه سایر حادثه دیدگان مرخص شدند.

آخوندی با بیان اینکه همچنین در روستای سرودان زهان از توابع شهرستان زیرکوه سه منزل مسکونی واقع در حریم رودخانه به خاطر وقوع روان‌آب تخریب و ۲۰ راس دام سبک هم تلف شدند، اظهار کرد: همچنین یک نفر در روستای ماسنان شهرستان درمیان گرفتار سیلاب شد که خوشبخاته نجات پیدا کرد.

وی با بیان اینکه تمامی نیروهای امدادی و عملیاتی تا صبح سه‌شنبه در آمادگی کامل هستند، یادآور شد: براساس پیش بینی هواشناسی کشور سامانه بارشی امروز در سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، جنوب کرمان، هرمزگان و جنوب شرق فارس فعال است و سپس از کشور خارج می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha