۰ نفر

دکتر طاهر کاملی وکیل رسمی دیوان عالی دادگستری آمریکا

۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۹:۵۴
کد خبر: 806761
دکتر طاهر کاملی وکیل رسمی دیوان عالی دادگستری آمریکا

دفاتر حقوقی دکتر کاملی و همکاران با سالیان متمادی تجربه در حیطه مهاجرت، می تواند افراد علاقمند به کسب اقامت آمریکا را در این مسیر همیاری کند.

دفتر وکالت دکتر طاهر کاملی و همکاران در سال ۱۹۹۶ تأسیس گردیده و از طریق دفتر مرکزی خود در شهر شیکاگو در ایالت ایلینویز خدمات وسیعی را به موکلین ارائه می‌دهد. این دفتر، تجربه ویژه و سابقه درخشانی در امور مهاجرت به خصوص ویزاهای EB-۱ ، EB-۲ ، EB-۵ ، L-۱ ، E-۲ و EB-۲ NIW داشته و خدمات وکالت پرونده‌های مربوط به مسائل مدنی، کیفری و مقرراتی را نیز بر عهده می‌گیرد.

دکتر طاهر کاملی مؤسس دفاتر حقوقی کاملی و همکاران بوده و ایشان شایستگی وکالت از موکلین در نیویورک، ایلینویز و دیوان عالی ایالات متحده آمریکا دارا می باشند. دکتر کاملی همواره در طول سابقه کاری خود، توجه خود را به مسائل حاصل از عصر جهانی شدن معطوف کرده اند. ایشان تخصص و تبحر ویژه ای در حقوق مهاجرت و شرکت‌ها داشته و به عنوان وکیلی زبردست در زمینه تجارت بین المللی شناخته شده اند.

آقای دکتر کاملی از سال ۲۰۰۹ موجبات بیش از ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده را فراهم آورده اند. آقای دکتر کاملی همواره با ارائه راهکارهای ابداعی در خصوص مسائل پیچیده مهاجرت تجاری و همکاری با اداره مهاجرت و خدمات شهروندی آمریکا، یکی از طلایه داران مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به شمار می رود. دکتر کاملی به بسیاری از سرمایه گذاران در اقصی نقاط دنیا مساعدت کرده و در این راستا، اسباب انتقال موفقیت آمیز کسب و کار آنها از طریق برنامه‌ های مختلف را فراهم ساخته اند.

 علاوه بر موارد فوق، دکتر کاملی برنامه ماهواره ای هفتگی داشته که این برنامه در چندین کشور خاورمیانه پخش می‌شود. در این برنامه، ایشان سرمایه گذاران خارجی را از برنامه و پروژه‌های سرمایه گذاری در آمریکا آگاه ساخته، به سؤالات سرمایه گذاران در خصوص برنامه سرمایه گذاری پاسخ داده و مسائل جاری خاورمیانه را مورد تحلیل قرار می‌دهند.

دکتر طاهر کاملی وکیل رسمی دیوان عالی دادگستری آمریکا

تماس مستقیم محرمانه با آقای دکتر طاهر کاملی

دفتر وکالت دکتر طاهر کاملی و همکاران در موارد زیر وکالت می پذیرد:

  • مذاکرات پرونده‌های تجاری بین‌المللی
  • پرونده‌های خریدهای تجاری مربوط به کارخانجات، تجهیزات، مواد اولیه و …
  • پرونده‌های خرید واحدهای مالی همچون بانک‌ها
  • طرح دعاوی حقوقی با طرفین خارجی
  • پیگیری حقوق موکلین در مواردی که طرف خارجی از مسئولیت‌های قراردادی تخطی کرده
  • تهیه متن قراردادهای بین المللی
  • بررسی موقعیت‌های سرمایه گذاری بین المللی
  • بررسی قراردادهای خرید نمایندگی و یا فرنچایزها
  • قراردادهای فروش بین المللی
  • قراردادهای همکاری‌های بین المللی همچون جوینت ونچرها

دفتر وکالت دکتر طاهر کاملی و همکاران همیشه بر این اعتقاد بوده که اولین قدم در هر کاری یادگیری اصول انجام آن کار است. در این راستا، این دفتر همواره بودجه مناسبی را به آموزش هموطنان در کلیه امور مربوط به مهاجرت اختصاص داده است. انبوه برنامه‌های آموزشی تولید شده توسط این دفتر از شبکه‌های ماهواره‌ای قابل ملاحظه بوده و امکان دسترسی به آرشیو ضبط شده آنها از طریق شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. از جمله مهمترین این برنامه‌ها می توان به کلاس‌های مهاجرتی دکتر طاهر کاملی اشاره نمود.

Kameli.com

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha