۰ نفر

ثبت‌نام کارت جدید بانکی نکسو آغاز شد

۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۶
کد خبر: 806620
ثبت‌نام کارت جدید بانکی نکسو آغاز شد

ثبت‌نام کارت جدید بانکی نکسو با امکان‌ دریافت سود روزشمار ۲۳ تا ۲۶.۱ درصد آغاز شد. نکسو نخستین کارت بانکی کشور است که با اتصال خودکار به صندوق‌ درآمد ثابت هدیه، دریافت سود روزشمار را برای دارندگان این کارت امکان‌پذیر کرده است. مهمترین مزیت کارت نکسو سرمایه‌گذاری امن و مطمئن در کنار کسب بازدهی ثابت و روزشمار است.

کارت نکسو چیست؟

گروه مالی فارابی با همکاری بانک پاسارگاد شرایط استفاده از خدمت جدیدی را برای مشتریان شبکه بانکی فراهم کرده است. این خدمت جدید تحت عنوان کارت سرمایه‌گذاری نکسو معرفی شده و هر کسی که از کارت بانکی استفاده می‌کند، می‌تواند با ثبت‌نام آنلاین و بدون مراجعه حضوری، نسبت به دریافت رایگان این کارت اقدام کند. مهمترین مزیت استفاده از کارت نکسو، پرداخت سود روزشمار تا ۲۶.۱ درصد است. با توجه به توسعه زیرساخت فنی و مالی کارت نکسو توسط فارابی، مشتری هیچ‌وقفه‌ یا پیچیدگی خاصی در استفاده این کارت تجربه نمی‌کند و به‌سادگی می‌تواند از نکسو در خرید آنلاین، خرید از دستگاه‌های کارتخوان، کارت‌ به کارت،‌ انتقال پایا و ساتنا و… استفاده کند.

چطور کارت نکسو دریافت کنیم؟

ثبت نام و صدور کارت نکسو به صورت آنلاین و با کلیک روی لینک ثبت‌نام کارت نکسو انجام می‌شود؛ بنابراین به راحتی می‌توانید با وارد کردن اطلاعات، کارت نکسو را درب منزل خود دریافت کنید. برای دریافت سود نیز لازم است از طریق سامانه یکپارچه فارابی‌زون در صندوق هدیه فارابی سرمایه‌گذاری کنید. در نظر داشته باشید ظرفیت ثبت‌نام این کارت محدود است و تحویل آن نیز به متقاضیان، براساس اولویت ثبت‌نام انجام می‌شود.

کارت نکسو چطور سود روزشمار پرداخت می‌کند؟

همان‌طور که می‌دانید سود بانکی محدودیت‌های متعددی دارد و نمی‌توان آن را به‌عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری در نظر گرفت. نهایت سودی که بتوانید از کارت‌های بانکی دریافت کنید، بین ۱۰ تا ۱۵ درصد است. باید توجه داشته باشید این سود هم تنها به‌صورت ماه‌شمار لحاظ می‌شود. یعنی اگر طی یک ماه ۱۰۰ میلیون تومان در حساب‌ بانکی‌تان داشته باشید و فقط یک روز این دارایی به یک میلیون تومان کاهش یابد، بانک به کمترین مانده حساب شما در یک ماه سود پرداخت می‌کند. در واقع سودی که شما دریافت می‌کنید، صرفا مربوط به همان یک میلیون تومان است و بابت تمام روزهایی که پول بیشتری در حساب بانکی‌تان موجود داشتید، هیچ سودی به شما تعلق نمی‌گیرد.

اما گروه مالی فارابی برای نخستین بار با استفاده از ابزارهای پیشرفته مالی در بازار سرمایه توانسته راه‌کار مناسبی تحت عنوان کارت نکسو معرفی کند. این کارت جدید بانکی هم قابلیت‌های کارت‌های معمول را دارد و هم امکان سرمایه‌گذاری را برای دارندگان آن فراهم می‌کند.

به‌اعتقاد کارشناسان، نکسو را می‌توان یکی از موفق‌ترین پل‌های واسط بازار سرمایه و سیستم بانکی کشور در نظر گرفت که با استفاده از روش‌های نوین سرمایه‌گذاری، امکان کسب سود روزشمار را برای دارندگان این کارت فراهم کرد.

متقاضیان استفاده از کارت نکسو کافیست از طریق این لینک ثبت‌نام کنند و به هر مقدار که می‌خواهند دارایی خود را به صندوق سرمایه‌گذاری درآمد ثابت هدیه فارابی منتقل کنند. پس از آن هر ریال موجودی مشتری به چرخه سرمایه‌گذاری وارد شده و فرایند پرداخت سود روزشمار آغاز می‌شود. توجه داشته باشید این سرمایه‌گذاری هیچ وقفه یا اختلالی در دسترسی مشتری به موجودی حساب بانکی ایجاد نمی‌کند و در هر لحظه از شبانه‌روز می‌توان همانند کارت‌های معمولی بانکی، از کارت نکسو استفاده کرد.

اگر جهت استفاده یا فعال‌سازی کارت نکسو به راهنمایی نیاز دارید، در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید با کارشناسان مرکز پشتیبانی فارابی با شماره ۱۵۶۱(بدون پیش‌شماره) در ارتباط باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha