۰ نفر

سرمربی تیم مس سونگون:

بازیکنانم امروز در حد توان خود بازی کردند

۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۱۷
کد خبر: 806399
بازیکنانم امروز در حد توان خود بازی کردند

سرمربی تیم والیبال مس سونگون با اشاره به بازی خوب و قابل قبول شاگردانش گفت: همیشه به بازیکنانم می گویم که در حد توان و ظرفیت خود بازی کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمد غیاثی پس از برد ۳ بر صفر تمیش مقابل آکادمی قهرمانی گل گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار مهر، این یک واقعیت است که اگر یک تیم اشتباه نکند تیم دیگر موفق نخواهد شد و این یک موضوع فعل و انفعالاتی می‌باشد.

سرمربی تیم والیبال مس سونگون عنوان داشت: ما می دانسیتم که با چه تیمی مصاف خواهیم کرد و اینکه از بقیه تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک به تیم‌های لیگ برتری بیشتر شبیه است و همچنین سرسخت، لذا آنالیز خوبی از این تیم داشتیم و می‌دانستیم که خطاهای تیمی زیادی دارد و روی این قضیه حساب باز کرده بودیم.

غیاثی با بیان اینکه شاگردانم در حد ظرفیت‌های خودشان بازی کردند، یادآور شد: خدا را شکر توانستیم پیروز میدان باشیم و سه امتیاز شیرین را کسب کنیم.

وی با تاکید بر این موضوع که همیشه به بازیکنانم گوشزد می‌کنم که در حد توان و ظرفیت خودتان بازی کنید و برد و باخت هم دست خداست.

غیاثی با تشکر از بازیکنان تیم و کلیه عواملی که دلشان با این تیم بوده و حمایت می‌کنند از حضور و حمایت تک تک هواداران حاضر در سالن نیز قدردانی کرد.

تیم والیبال مس سونگون ورزقان امروز جمعه در یک بازی جذاب تیم صدر اولی جدول را ۳ بر صفر شکست داد تا با ۲۰ امتیاز جایگاه خود در رده سومی جدول لیگ دسته یک والیبال مردان در گروه یک را تثبیت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha