۰ نفر

آخرین مهلت ثبت نام کنکور ارشد اعلام شد

۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۱۵
کد خبر: 806385
آخرین مهلت ثبت نام کنکور ارشد اعلام شد

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۱۰۰ هزار داوطلب تاکنون، در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ خبر داد.

یه گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا کریمیان نوشت، ضمن بیان این خبر با اشاره به اینکه ثبت نام در آزمون مذکور از روز یکشنبه، ۷ آبان ماه آغاز شده و تا فردا شنبه ۱۳ آبان ماه ادامه دارد، گفت: داوطلبان علاقه‌مند می‌توانند همزمان ‌با برگزاری‌ امتحانات‌ آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳، در اولین ‌مرحله دوره بیست و نهمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی‌ کشور بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون شرکت کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبان لازم است در زمان ثبت‌نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دارا باشند، چرا که  مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده بر عهده شخص داوطلب است.

دکتر کریمیان با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۲۰۰ هزار داوطلب در آزمون ارشد سال ۱۴۰۳، یادآور شد: ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که در انتهای مراحل ثبت‌نام، شماره پرونده ۷رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی را دریافت کرده باشند و در پایان لازم است از صفحه ثبت نام نهایی پرینت تهیه کنند.

مشاور رئیس سازمان سنجش تاکید کرد: هر ساله تعدادی از متقاضیان در درج معدل در زمان ثبت‌نام دقت لازم را ندارند و بعد از قبولی در دانشگاه، متاسفانه به دلیل مغایرت معدل، قبولی آنها لغو می‌شود. لذا باید داوطلبان در درج معدل خود دقت کنند و حتی اگر ثبت‌نام آنها توسط خودشان انجام نشده، با مشاهده پرینت ثبت نام موارد درج شده در آن را به دقت  بررسی کرده و در صورت لزوم نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند.

به گفته وی، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ روز جمعه، ۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha