۰ نفر

گزارش اقتصاد آنلاین از بازار خودرو؛

کمتر از ۲۰۷ پول بدهید خودروی ژاپنی سوار شوید + جدول

۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۲۳
کد خبر: 806260
کمتر از ۲۰۷ پول بدهید خودروی ژاپنی سوار شوید + جدول

قیمت روز خودروهای میتسوبیشی مشخص شد که بر این اساس میتسوبیشی اوتلندر در یک هفته اخیر ۱۵۰ میلیون تومان گران شده است.

 بررسی قیمت روز و جدید انواع خودرو میتسوبیشی در تاریخ ۱۱ آبان. برای مشاهده قیمت کارخانه ماشین میتسوبیشی وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.

قیمت میتسوبیشی امروز

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت میتسوبیشی اتوتلندر امروز ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است این شاسی بلند ژاپنی در یک هفته اخیر ۱۵۰ میلیون تومان گران شده است. قیمت این خودرو در اوایل آبان ماه ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان بوده است. این خودروی صفر کیلومتر سال ۲۰۱۸ وارد کشور شده است. 

قیمت میتسوبیشی کارکرده در بازار

قیمت کارکرده خودروهای میتسوبیشی نیز از ۷۹۰ میلیون تا ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان متغیر است. بر این اساس برای خرید یک خودروی ارزان قیمت خارجی از برند میتسوبیشی می توانید میراژ ۲۰۱۵ را انتخاب کنید قیمت این خودروی کامپکت در بازار ۷۹۰ میلیون تومان است. 

قیمت میتسوبیشی پاجرو مدل ۱۳۸۵ کارکرده هم ۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان است. 

از خودروهای اقتصادی میتسوبیشی می توان به لنسر هم اشاره کرد این سواری در بازار ایران البته کمی گران است مدل ۲۰۱۷ کارکرده این خودرو ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. 

برای خرید شاسی بلند هم می توانید اوتلندر را انتخاب کنید که یک خودروی با کیفیت است این خودروی هم رده کیا اسپورتیج و هیوندای سانتافه است که مدل کارکرده آن بسته به تیپ های مختلف حدود ۳ تا میلیارد تومان قیمت دارد. 

تاریخچه میتسوبیشی

میتسوبیشی یک ابرشرکت ژاپنی است که کار خود را به عنوان یک تجارت‌خانه در قرن نوزدهم میلادی آغاز کرد. این شرکت امروزه زیرشاخه‌های متعددی دارد که بخش خودرویی آن، میتسوبیشی موتورز نام دارد. میتسوبیشی موتورز فعالیت خود را از دهه ۱۹۷۰ میلادی آغاز کرد. این شرکت به دلیل عرضه خودروهای اسپرت و خوش قیمت شناخته می‌شود و به همین دلیل در سطح جهان محبوب است. میتسوبیشی موتورز امروزه بخشی از اتحاد سه گانه رنو – نیسان – میتسوبیشی است. میتسوبیشی از دهه ۱۳۷۰ با مدل‌هایی همچون گالانت و لنسر در ایران حضور یافت. خودروهای میتسوبیشی طی دهه‌های بعدی نیز در ایران عرضه شدند. خودروهای میتسوبیشی در ایران به عنوان محصولات ژاپنی خوش‌قیمت شناخته می‌شوند.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای میتسوبیشی به دست خواهید آورد.

قیمت بازار انواع خودرو میتسوبیشی 
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
ASX تیپ ۴ ۲۰۱۳ ۲۱۳,۵۰۰  ۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اوتلندر  ۲۰۱۷ ۱۱۹,۰۰۰  ۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اوتلندر تیپ ۵ ۲۰۱۸ صفر   ۴,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اوتلندر PHEV ۲۰۱۸ ۸۰,۰۰۰  ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
لنسر ۲۰۱۷ ۵۴,۰۰۰  ۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پاجرو  ۱۳۸۵ ۲۵۸,۰۰۰ ۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
میراژ ۲۰۱۵ ۷۰,۰۰۰  ۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
باما

سرویس خودروی اقتصاد آنلاین روزانه قیمت های جدید بازار را در مدل های مختلف به روز می کند برای مشاهده سایر برندها می توانید به سرویس خودرو پلاس مراجعه کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha