۰ نفر

گفت‌وگوی اقتصادآنلاین با عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس؛

ذوالنوری: با ورود زمینی اسراییل به غزه، حزب‌الله جبهه شمال را فعال خواهد کرد

۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۴۶
کد خبر: 806136
ذوالنوری: با ورود زمینی اسراییل به غزه، حزب‌الله جبهه شمال را فعال خواهد کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس گفت: حزب‌الله رسماً اعلام کرده که اگر رژیم صهیونیستی به غزه حمله زمینی داشته باشد، جبهه شمال را علیه رژیم صهیونیستی فعال خواهد کرد.

اقتصادآنلاین- پرستو بهرامی‌راد: مجتبی ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی در مورد سخنرانی جمعه سیدحسن نصرالله و امکان ورود حزب‌الله لبنان به جنگ اسراییل و غزه گفت: تصمیم‌گیرنده در این زمینه حزب‌الله است و ما نیستیم. ولی حزب‌الله رسماً اعلام کرده که اگر رژیم صهیونیستی به غزه حمله زمینی داشته باشد، جبهه شمال را علیه رژیم صهیونیستی فعال خواهد کرد.

این نماینده در مورد لغو مذاکرات ایران و آمریکا این ماه در عمان توضیح داد: من از اصل اینکه مذاکره‌ای بوده و اینکه لغو شده یا خیر اطلاعی ندارم.

ذوالنوری در مورد اینکه ایران در بلک لیست FATF باقی مانده است، گفت: کنوانسیون‌های ۴۹‌گانه FATF را ایران غالباً تصویب و اجرایی کرده است. فقط بحث CFT هست که مجلس تصویب کرده، شورای نگهبان فرستاده مجمع تشخیص مصلحت نظام و منتظریم مجمع تشخیص تایید کند.

وی در نهایت بیان کرد: بقیه کنوانسیون‌ها از جمله پولشویی و غیره را تماماً جمهوری اسلامی ایران تصویب و اجرایی کرده است. ولی بحث آنها سیاسی است و مسئله تصویب یا عدم تصویب کنوانسیون‌های FATF نیست. اگر همه مسائل را هم حل کنیم، یک مشکل دیگر را درست می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha