۰ نفر

قیمت نان تغییر کرد؟

۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵
کد خبر: 805979
قیمت نان تغییر کرد؟

مدیر کل دفتر بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزن چانه و قیمت نان هیچ تغییری نیافته است و با نانوایان متخلف که این دو مورد را رعایت نکنند برخورد قانونی می شود و مردم می توانند موارد تخلفی را از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان و ناظران گزارش کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، «مسعود امرالهی» مدیر کل دفتر بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی در رادیو اقتصاد گفت: فروش کالاهای اساسی در پلتفرم های فروش اینترنتی باید با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار انجام شود و با مشاهده هرگونه مغایرت با دستورالعمل مانع از فعالیت های آن می شویم.

وی با تاکید بر اجرای طرح تشدید نظارت بر فروش نان از ابتدای ماه آبان، توضیح داد: طرح تشدید نظارت بر عملکرد نانوایان در ۲ حوزه کم فروشی و گران فروشی بیشتر تمرکز یافته است.

این مقام مسؤول ادامه داد: وزن چانه و قیمت نان هیچ تغییری نیافته است و با نانوایان متخلف که این دو مورد را رعایت نکنند برخورد قانونی می شود و مردم می توانند موارد تخلفی را از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان و ناظران گزارش کنند.

مدیر کل دفتر بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی، وزن چانه هر نان سنگک و نان بربری را ۶۰۰ گرم اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 0
    شما که نظارتی ندارین الکی شعارندین بابت کم فروشی وگرانفروشی به۱۲۴هم زنگ زدیم نتیجه ای هم نگرفتیم اگه راست میگین کرج اهری پشت بازار روزبهش میگن چهاراه بربری هم کمفروشی میکنه هم همشو مثلا کنجدی میزنه هم کارتخوانشو دست کاری میکنه بهشم اعتراضی میکنی میگه کارتخوان داغ کرده اگه واقعا احساس مسئولیت میکنین نظارت کنین...
  • کیا IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 0
    الکی ۱۲۴ رسیدگی نمیکنه چندبار زنگ زدم