۰ نفر

برداشت آنی وجه از صندوق درآمد ثابت ممکن شد

۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲
کد خبر: 805953
برداشت آنی وجه از صندوق درآمد ثابت ممکن شد

کارت بانکی نکسو به‌عنوان اولین کارت با قابلیت اتصال به صندوق‌های بازار سرمایه و در عین حال برخورداری از قابلیت برداشت آنی وجه، جدیدترین محصول گروه مالی فارابی است.

دارندگان این کارت می‌توانند هر زمانی که تمایل داشتند، به‌صورت آنی به موجودی خود در صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی دسترسی داشته باشند. امکان انتقال وجه، خرید آنلاین و دریافت سود روزشمار ۲۳ تا ۲۶.۱ درصدی از سایر مزایای کارت نکسو است.

معرفی کارت نکسو

کارت نکسو محصولی مشترک از گروه مالی فارابی و بانک پاسارگاد است. افراد با استفاده از این محصول می‌توانند ضمن برخورداری از سود روزشمار سرمایه‌گذاری در صندوق درآمد ثابت، به‌صورت آنی به موجودی سرمایه خود در این صندوق نیز دسترسی داشته باشند. این در حالی است که تا پیش از معرفی کارت نکسو افراد باید بین امکان دسترسی آنی به موجودی حساب خود و برخورداری از سود روزشمار، یک مورد را انتخاب می‌کردند؛ چراکه با سپرده‌گذاری در بانک امکان برخورداری از سود روزشمار فراهم نبود و با سرمایه‌گذاری در صندوق درآمد ثابت نیز نمی‌شد، به‌صورت آنی به مانده حساب دسترسی داشت.

کارت نکسو به‌عنوان یک محصول جدید، مسائلی که به آن‌ها اشاره کردیم را از میان برداشته و حالا این امکان فراهم شده که افراد ضمن برخورداری از مزایای کارت‌های بانکی از جمله انتقال وجه، خرید آنلاین و به‌طور کلی دسترسی آنی به مانده حساب، از طریق اتصال کارت بانکی به صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی، از سود روزشمار ۲۳ تا ۲۶.۱ درصدی نیز برخوردار شوند.

امکانات کارت جدید بانکی نکسو

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، کارت نکسو به‌عنوان اولین و تنها کارت بانکی شناخته می‌شود که ضمن اتصال حساب بانکی به حساب بازار سرمایه‌، امکان برداشت آنی وجه از مبلغ سرمایه‌گذاری شده در صندوق درآمد ثابت را فراهم می‌کند. این موضوع نکسو را به کارت بانکی با بیشترین میزان سود(به‌صورت روزشمار) تبدیل کرده است. در ادامه سایر مزایا و امکانات کارت نکسو را مشاهده می‌کنید:

  • دسترسی آنی به دارایی موجود در صندوق هدیه فارابی
  • امکان انتقال وجه (کارت به کارت، پایا و ساتنا) و همچنین خرید آنلاین
  • امکان دریافت سود روزشمار و بالاتر از سپرده‌های بانکی
  • تخصیص شماره کارت و شبای حساب به نام دارنده کارت
  • اتصال حساب بانکی به حساب‌ بازار سرمایه

کارت نکسو برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از این کارت می‌تواند برای تمام اقشار جامعه اعم از صاحبان کسب‌وکار، کارمندان و به‌طور کلی هر کسی که از کارت‌های بانکی استفاده می‌کند مناسب باشد؛ چرا که این کارت نه‌تنها امکانات و قابلیت‌های کارت‌های معمول را دارد، بلکه از سود روزشمار نیز برخوردار است و این موضوع سبب می‌شود نکسو از هر جهت نسبت به کارت‌های بانکی رایج حتی برای مبادلات مالی روزمره نیز گزینه بهتری به‌شمار رود.

نحوه دریافت رایگان کارت نکسو

برای دریافت کارت نکسو کافی است به صفحه مربوطه در سایت کارگزاری فارابی مراجعه کرده، درخواست خود را ثبت کنید. لازم به ذکر است، تمام مراحل دریافت نکسو به‌صورت آنلاین و کاملا غیرحضوری و البته رایگان انجام می‌شود؛ بنابراین در هیچ کدام از مراحل نیازی نیست به شعب کارگزاری یا بانک مراجعه کنید. همچنین در نظر داشته باشید، پس از دریافت کارت نکسو می‌توانید با مراجعه به فارابی‌زون(درگاه یکپارچه خدمات‌رسانی گروه مالی فارابی)، نسبت به ثبت درخواست صدور واحد در صندوق هدیه فارابی(درآمد ثابت) اقدام کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha