۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اولین صندوق اهرمی با بازارگردان، فردا پذیره‌نویسی می‌شود

۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۰۶
کد خبر: 805572
اولین صندوق اهرمی با بازارگردان، فردا پذیره‌نویسی می‌شود

امیر تقی خان تجریشی، معاون سرمایه‌گذاری گروه مالی فیروزه در نشست خبری ویژه پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری سهامی اهرمی موج فیروزه با نماد «موج» گفت: این گروه در راستای تنوع بخشی ابزارها و سرویس‌هایی که به مشتریان می‌دهد صندوق اهرمی موج را تاسیس کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین از جمله وجه تمایز این صندوق با سایر صندوق‌های اهرمی، می‌توان به نقش بازار گردان رسمی در ارکان صندوق اشاره نمود که ضامن نقدشوندگی بالا و در دسترس بودن واحدهای این صندوق است. یکی از مشکلات صندوق‌های اهرمی، مدیریت بخش درآمدثابت آن بر اساس شرایط بازار بوده‌است که با شناخت این مسئله، گروه مالی فیروزه تلاش می‌کند با برنامه‌ریزی و هماهنگی، درجه اهرم پایدار و متناسب با شرایط بازار را برای صندوق ایجاد نماید.

گروه مالی فیروزه در راستای تنوع‌بخشی به ابزارهای سرمایه‌گذاری خود، صندوق سرمایه‌گذاری اهرمی موج فیروزه را تأسیس نمود. این صندوق با هدف مدیریت دارایی سرمایه‌گذاران و کسب بیشترین بازدهی از طریق اهرم پایدار، به سبد محصولات فیروزه اضافه شده است. پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری اهرمی موج فیروزه روز یکشنبه هفتم آبان ماه، از طریق تمامی کارگزاری‌های سراسر کشور با نماد «موج» آغاز خواهدشد.

از جمله وجه تمایز این صندوق با سایر صندوق‌های اهرمی، می‌توان به نقش بازار گردان رسمی در ارکان صندوق اشاره نمود که ضامن نقدشوندگی بالا و در دسترس بودن واحدهای این صندوق است. یکی از مشکلات صندوق‌های اهرمی، مدیریت بخش درآمدثابت آن بر اساس شرایط بازار بوده‌است که با شناخت این مسئله، گروه مالی فیروزه تلاش می‌کند با برنامه‌ریزی و هماهنگی، درجه اهرم پایدار و متناسب با شرایط بازار را برای صندوق ایجاد نماید.

فاطمه سرکاری مدیرعامل شرکت سبدگردان توسعه فیروزه در پاسخ به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: یکی دیگر از مواردی که سرمایه گذاران در انتخاب صندوق‌ها باید به آن بپردازند سابقه ناشر آن است. فیروزه ثابت کرده است که در شاخص‌های بورسی همیشه پیشگام بوده و جواب اعتماد سرمایه‌گذاران را به خوبی داده است.

قریب به ۱۹ سال تجربه در تلاطم بازار سرمایه

گروه مالی فیروزه تجربه مدیریت دارایی موفق و حرفه‌ای بیش از ۱۶۰ سبد اختصاصی و ۱۱ صندوق سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد. همچنین سابقه موفق گروه در مدیریت صندوق‌های سهامی همچون «فیروزه موفقیت» و «دریا» نشان داده است که این گروه با تحلیل‌ دقیق و مدیریت ریسک، امنیت در سرمایه‌گذاری را در کنار بازدهی بالا و رقابتی برای سرمایه‌گذاران خود به ارمغان می‌آورد. بازدهی صندوق «فیروزه موفقیت» با میانگین سود سالانه ۵۰ درصد طی ۱۳ سال گذشته، آن را در زمره پرسودترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری در ایران قرار داده‌است (بازدهی بالاتر از مسکن، دلار و طلا). اگر این روند تاریخی بازدهی بدست‌آمده توسط گروه مالی فیروزه، اینبار با قابلیت جذاب اهرم موجود در صندوق موج همراه شود، می‌تواند سود خارق العاده‌ای را نصیب سرمایه‌گذاران کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha