۰ نفر

همه چیز درباره اسنپ‌پی، سرویس اعتباری اسنپ!

۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵
کد خبر: 805188
همه چیز درباره اسنپ‌پی، سرویس اعتباری اسنپ!

پرداخت اعتباری هزینه کالاها و خدمات، چند سالی‌ست که در ایران رواج پیدا کرده و مجموعه‌های متعددی با ارائه این نوع خدمت، سعی در ایجاد تجربه بهتری برای کاربران دارند.

اسنپ‌پی به عنوان اولین ارائه‌دهنده سرویس الان بخر، بعدا پرداخت کن یا BNPL، ارائه این سرویس را از سال ۱۳۹۹ با هدف فراگیری مالی آغاز کرد. مجموعه اسنپ‌پی در سال‌های فعالیت خود، به سمت خلق‌کردن راحت‌ترین تجربه ممکن از خرید قسطی برای خریداران پیش می‌رود.

خریداران چگونه از خدمات اسنپ‌پی بهره‌مند می‌شوند؟

همه چیز بعد از ورود به سوپراپلیکیشن اسنپ اتفاق می‌افتد. خریداران با ورود به این اپلیکیشن و انتخاب بخش سرویس اعتباری، وارد اسنپ‌پی می‌شوند و می‌توانند انواع کالاها و خدمات را به صورت قسطی خریداری کنند. بیش از ۳۵۰ فروشگاه آنلاین در اختیار کاربران قرار دارد تا محصولات مورد نیازشان را از بین آن‌ها پیدا کنند. خریداران با ورود به یک فروشگاه و انتخاب محصول مورد نظر، وارد صفحه سبد خرید خود در فروشگاه می‌شوند و گزینه پرداخت اقساطی با اسنپ‌پی را انتخاب می‌کنند. سپس در درگاه پرداخت اسنپ‌پی یک چهارم از هزینه محصول را پرداخت می‌کنند و باقی هزینه را در ۳ ماه آینده پرداخت خواهند کرد.

سرویس اعتباری اسنپ برای خریداران چه مزایایی دارد؟

هیچ خبری از سود نیست!

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های خریداران در هنگام خرید قسطی، هزینه اضافه‌ای است که باید بابت سود اقساط بپردازند. اما هزینه کالاها و خدماتی که با اسنپ‌پی به فروش می‌رسند، شامل سود نمی‌شود و هزینه‌اش مشابه هزینه خرید نقدی همان محصول است. این موضوع یکی از دغدغه‌های مهم مصرف‌کنندگان برای خرید قسطی را برطرف می‌کند و استفاده از سرویس اعتباری اسنپ را برای آن‌ها جذاب‌تر می‌کند.

خرید قسطی، بدون نیاز به چک و سفته!

مصرف‌کنندگان برای خرید اقساطی از اسنپ‌پی، هیچ نیازی به چک و سفته ندارند و فرآیند پرداخت آن‌ها به ساده‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود.

مدیریت امور مالی با فراغ بال!

خرید قسطی و پرداخت بخش اندکی از هزینه هر کالا، باعث می‌شود که مقدار بودجه بیشتری در دسترس خریداران باقی بماند. بنابراین افرادی که در طول ماه به خرید قسطی بدون سود با اسنپ‌پی روی می‌آورند، می‌توانند امور مالی خود را با خیال راحت و بدون نگرانی مدیریت کنند.

تنوع محصولات و فروشگاه‌ها

بیشتر از ۳۵۰ فروشگاه آنلاین با اسنپ‌پی همکاری می‌کنند. این فروشگاه‌ها کالاها و خدمات مختلفی مثل لوازم دیجیتال، پوشاک، لوازم خانگی، طلا، لوازم آرایشی و بهداشتی و بسیاری از محصولات دیگر را به مشتریان ارائه می‌دهند.

مزایای سرویس اعتباری اسنپ برای فروشگاه‌ها

افزایش تعداد مشتریان و فروش

استفاده از سرویس اعتباری، باعث افزایش تعداد مشتریان فروشگاه خواهد شد. با توجه به جذابیت این مدل از پرداخت اقساطی برای خریداران، فروشندگان می‌توانند در مدت زمان اندک به سود قابل توجهی از فروش محصولاتشان دست پیدا کنند.

بهبود تجربه مشتریان از خرید اقساطی

راحت‌بودن فرآیند خرید اقساطی با سرویس اعتباری اسنپ و مزایایی که این سرویس در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، باعث می‌شود که تجربه دلچسبی از خرید اقساطی برای خریداران رقم بخورد.

افزایش تعداد مشتریان وفادار

تجربه خرید قسطی راحت با اسنپ‌پی، باعث می‌شود تا مشتریان برای خرید مجدد محصولات، به فروشگاه بازگردند و بنابراین تعداد مشتریان وفادار آن فروشگاه افزایش پیدا می‌کند.

اسنپ‌پی به زبان آمار و ارقام

بر اساس گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۱، سرویس اعتباری اسنپ در سال گذشته، مورد اقبال تعداد بیشتری از مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. تعداد سفارش‌های خریداران در این سال، به صورت میانگین، ماهانه ۶۲% رشد داشته و تعداد کاربران اسنپ‌پی ۱۵۲% افزایش پیدا کرده است. از طرف دیگر، آمارهایی مثل ۲۶ خرید با استفاده از اعتبار اقساطی توسط یک کاربر در یک روز (۱۹ اسفند ۱۴۰۱) نشان می‌دهد که کاربران، تا حد قابل توجهی به اسنپ‌پی اعتماد کرده‌اند.

کلام آخر

بازار BNPL با توجه به شرایط اقتصادی پرنوسان کشور روز به روز در حال گسترش است و مشتریان و فروشندگان بیشتری را به خود جذب می‌کند. اسنپ‌پی به عنوان اولین ارائه‌دهنده سرویس الان بخر بعدا پرداخت کن در ایران، خرید قسطی را برای مصرف‌کنندگان راحت‌تر از قبل کرده و مزایایی را به آن‌ها اختصاص می‌دهد که بتوانند با خیالی راحت، خرید خود را انجام دهند. 

برای خرید قسطی انواع محصولات با سرویس اعتباری اسنپ، اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha