۱ نفر

ثبت نام گرین کارت آمریکا

۱ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۵۸
کد خبر: 805001
ثبت نام گرین کارت آمریکا

این روزها بازار اخبار ثبت نام گرین کارت آمریکا به‌شدت داغ است و خبرهای مختلفی در خصوص آن اعلام می‌شود. همانطور که می‌دانید قرعه‌کشی لاتاری هرساله برگزار می‌شود و افراد زیادی در آن شرکت می‌کنند.

این روزها بازار اخبار ثبت نام گرین کارت آمریکا به‌شدت داغ است و خبرهای مختلفی در خصوص آن اعلام می‌شود. همانطور که می‌دانید قرعه‌کشی لاتاری هرساله برگزار می‌شود و افراد زیادی در آن شرکت می‌کنند. اگر شما هم قصد شرکت در این بخت آزمایی بزرگ را دارید، نکات تکمیلی این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا پاسخ پرسش‌های خود را بیابید. تا انتها همراه ما باشید.

ثبت نام گرین کارت آمریکا

ثبت‌ نام گرین کارت

لاتاری یا قرعه‌کشی مهاجرتی ساده‌ترین و ارزان‌ترین روش مهاجرت به آمریکا و اخذ گرین کارت این کشور است. این بخت آزمایی بزرگ هرساله به‌منظور حفظ تنوع نژادی در آمریکا برگزار می‌شود. همه افراد می‌توانند در ثبت نام گرین کارت اقدام کنند و از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد.

پس از مشخص شدن نتایج برندگان می‌توانند با اخذ ویزای لاتاری به آمریکا مهاجرت کنند و به‌دلخواه خود در یکی از ایالت‌های این کشور ساکن شوند. با ورود به آمریکا و اخذ گرین کارت این کشور با شما نیز همانند سایر شهروندان برخورد می‌شود؛ بنابراین می‌توانید از تمامی امکانات و مزایایی که در اختیار سایر شهروندان قرار می‌گیرد، استفاده کنید.

شرایط ثبت نام لاتاری

همانطور که گفته شد، لاتاری یکی از ساده‌ترین برنامه‌های مهاجرتی دنیاست؛ بنابراین طبیعی خواهد بود که شرایط ثبت نام گرین کارت نیز بسیار آسان و راحت باشد. هیچ محدودیتی برای ثبت نام افراد وجود ندارد و تقریبا همه می‌توانند برای شرکت در این قرعه‌کشی درخواست دهند.

تنها دو شرط کوچک برای ثبت نام لاتاری وجود دارد که بهتر است به آن‌ها توجه داشته باشید؛ شرط اول، قانونی‌بودن سن داوطلب و شرط دوم، داشتن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم است‌. هیچ‌کدام از این دو شرط آنقدر سخت نیست که بخواهید به سادگی از قرعه‌کشی لاتاری بگذرید. افرادی که زیر ۱۸ سال سن دارند، به‌صورت خودکار به‌عنوان زیر مجموعه والدین ثبت‌نام خواهند شد. از آن طرف اگر مدرک دیپلم ندارید، داشتن سابقه کاری حداقل ۲ ساله راه‌حل جایگزین دیگر خواهد بود.

ثبت نام گرین کارت آمریکا

زمان ثبت نام و اعلام نتایج لاتاری

هر ساله تعداد زیادی از ایرانیان، حدود ۵۵۰۰۰ نفر، برای ثبت نام گرین کارت درخواست می‌دهند که از این تعداد ۷ درصد از آن‌ها از برندگان خوش شانس خواهند بود. اگر تمایل دارید که شما هم جزو برندگان خوش شانس لاتاری باشید، بهتر است که هم‌اکنون برای ثبت نام لاتاری اقدام کنید. تاریخ دقیق ثبت نام لاتاری اواسط مهر ماه تا اوسط آبان اعلام شده است و خارج از این زمان نیز می تواند پیش ثبت نام انجام دهید. برندگان لاتاری نیز در اواسط اردیبهشت ماه مشخص خواهند شد.

نحوه ثبت نام لاتاری

اگر تصمیم خود را برای ثبت نام گرین کارت آمریکا قطعی کرده‌اید و به دنبال بهترین روش نام‌نویسی لاتاری هستید، بهتر است که بدانید نحوه نام‌نویسی همچون دیگر شرایط لاتاری بسیار ساده و آسان است. برای آنکه قرعه‌کشی ۲۰۲۵ را از دست ندهید، به سایت اینترنتی کارت سبز مراجعه کنید. در صفحه اول سایت به‌دنبال گزینه ثبت نام لاتاری بگردید و روی آن کلیک کنید. حالا سه گام تا پایان ثبت‌ نام فاصله دارید:

گام اول: ثبت مشخصات فردی لاتاری

در فرم مشـــخصات ثبت نام اطلاعاتی نظیر نام، نام خانوادگـــی، میزان تحصیلات، وضعیت تأهل، ثبت مشخصات همسر و فرزندان افراد متأهل، آدرس و مواردی از این قبیل دریافت می‌شود. لازم است که نسبت به ثبت صحیح و دقیق مشخصات حساس باشید؛ درغیراینصورت مسئولیت ناشی از عدم شرکت در قرعه‌کشی و مشکلات دیگر بر عهده شما خواهد بود.

گام دوم: عکس مخصوص لاتاری

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های ثبت نام، آپلود عکس مناسب لاتاری است. برای این قسمت نمی‌توانید هر نوع عکسی را بارگزاری کنید. عکس انتخابی شما باید حداکثر مربوط به ۶ ماه پیش بوده و تمام اجزای صورت به‌طور دقیق مشخص باشند. وجود حجاب نیز برای خانم‌ها منعی ندارد؛ به‌شرطی که گردی صورت کاملا نمایان باشد. در هنگام عکس‌برداری نباید هیچگونه اکسسوری مانند عینک و پیرسینگ به صورت داشته باشید.

گام سوم: پرداخت هزینه لاتاری

بعد از انجام این مراحل، باید هزینه نام‌نویسی در قرعه کشی را پرداخت کنید. بعد از تأیید پرداخت کد رهگیری برای شما ارسال خواهد شد که باید تا پایان زمان قرعه‌کشی آن را نزد خود نگه دارید.

چنانچه کار ثبت نام برای شما سخت است و بابت ورود صحیح اطلاعات و مناسب‌ترین عکس کمی استرس دارید، می‌توانید با خیال راحت کار شرکت در بخت آزمایی را به کارت سبز بسپارید و از صحیح بودن اطلاعات خود مطمئن شوید.

ثبت نام گرین کارت آمریکا

افزایش شانس لاتاری به‌ صورت کاملا قانونی

اولین نکته‌ای که در خصوص ثبت نام گرین کارت باید به آن توجه داشته باشید، این است که هیچ راه تقلبی برای برنده شدن در قرعه کشی وجود ندارد؛ بنابراین بهتر است که به روش قانونی برای افزایش شانس خود اقدام کنید. همانطور که می‌دانید هر فرد تنها یک بار می‌تواند برای لاتاری اسم نویسی کند؛ اما روش‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید شانس خود را تا دو یا سه برابر افزایش دهید.

ثبت‌ نام تک شانسه که مخصوص افراد مجرد بالای ۲۱ است. این افراد تنها یک بار می‌توانند در قرعه‌کشی ثبت نام کنند و هیچ راهی برای افزایش قانونی شانس آن‌ها وجود ندارد. قرعه کشی دو شانسه مختص افراد متأهل است. این افراد می‌توانند خود یک بار به‌عنوان فرد اصلی و یک بار به‌عنوان زیر مجموعه همسر نام نویسی کنند؛ به این ترتیب فرزندان زیر ۲۱ سال آن‌ها نیز دوبار شرکت داده می‌شوند. ثبت نام سه شانسه نیز مخصوص فرزندان بین ۱۸ تا ۲۱ است‌. همانطور که گفته شد، دوبار به‌عنوان زیر مجموعه پدر و مادر در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند و برای بار سوم نیز می‌توانند به‌صورت جداگانه اسم نویسی کنند.

معتبرترین سایت اینترنتی ثبت نام لاتاری

باتوجه به مهم بودن فرایند شرکت در قرعه کشی و و وارد کردن صحیح مشخصات، انتخاب بهترین و معتبرترین روش ثبت نامی از اهمیت زیادی برخوردار است. کارت سبز معتبرترین مرجع ثبت نام گرین کارت آمریکاست که بیش از یک دهه سابقه فعالیت درخشان در حوزه اقامت و اخذ ویزای آمریکا را دارد. از طریق این سایت اینترنتی می‌توانید برای ثبت نام لاتاری اقدام کنید. نام‌نویسی حضوری نیز توسط این مجموعه امکان‌پذیر شده است که شرایط آن را می‌توانید از طریق سایت پیگیری کنید. نظر شما درباره لاتاری چیست؟ آیا تا به‌حال در این قرعه کشی بزرگ شرکت کرده‌اید؟

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رویا IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    1 2
    من ثبت نام لاتاری رو از طریق شرکت کارت سبز انجام دادم، و راضی هستم، تشکر
  • عبدلفقیر IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    1 1
    عالی است تشکر
  • عطاالله ناصری IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    من ازافغانسان استم تو ایران مهجرت کردم ایران پول ارزش نداری
  • علی IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    جهت جلوگیری از شکست اسرائیل ،آمریکا الان هر کاری می کند، گرین کارت که سهله زمین هم بخواهید به ایرانی ها میدن. نیازی به گرین کارت نیست چند ساله دیگه آمریکا هم می افته دست مسلمانان، سند حدیث امام صادق علیه السلام افتادن بیت البیض (کاخ سفید) به دست مسلمانان در آخر الزمان.