۰ نفر

خبر خوش برای بازنشستگان / پرداخت مرحله جدید وام ۲۰ میلیونی کلید خورد

۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۸:۱۲
کد خبر: 804738
خبر خوش برای بازنشستگان / پرداخت مرحله جدید وام ۲۰ میلیونی کلید خورد

رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری کشور از پرداخت ۲۱۳ هزار وام ۱۲ میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی طی سال گذشته خبر داد و درباره پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی در مرحله چهارم گفت: زمان ثبت‌نام مرحله چهارم وام تا ۳۰ مهرماه تکمیل و پرداخت آن آبان‌ماه انجام خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا،‌ با اشاره به پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان تامین‌ اجتماعی، اظهار کرد: سال گذشته ۲۱۳ هزار وام ۱۲ میلیون تومانی به بازنشستگان پرداخت شد و این درحالیست که از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۰ هزار سهمیه وام ۲۰ میلیون تومانی پرداخت شده است و ۴۰ هزار سهمیه در آبان ماه پرداخت خواهد شد.

وی درخصوص زمان پرداخت وام‌ها در مرحله جاری، توضیح داد: زمان ثبت‌نام مرحله چهارم وام تا ۳۰ مهرماه تکمیل می‌شود و پرداخت آن در آبان‌ماه انجام خواهد شد.

رییس کانون عالی بازنشستگان کارگری کشور در پاسخ به سوالی درخصوص عدم پرداخت وام به حساب بازنشستگان، تصریح کرد: وام برای هرکدام از بازنشستگانی که برای دریافت وام ثبت‌نام کرده و پیامک تایید ثبت‌نام را دریافت کرده‌اند، پرداخت شده است، مگر کسانی که در حسابشان موجودی برای هزینه‌های پستی و وام نداشته باشند که پس از پرداخت مبلغ، وام به صورت خود به خود برایشان واریز خواهد شد. 

اسدی تصریح کرد: بازنشستگانی که در مرحله جدید ثبت‌نام کرده و قرعه کشی شدند و برایشان پیامک تایید وام ارسال شده است در آبان‌ماه وام خود را دریافت خواهند کرد. زمان واریز وام از یکم تا ششم هرماه خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha