۰ نفر

آکادمی وب‌سایت ارزدیجیتال راه‌اندازی شد

۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۳۸
کد خبر: 804149
آکادمی وب‌سایت ارزدیجیتال راه‌اندازی شد

وب‌سایت ارزدیجیتال، یکی از پرمخاطب‌ترین رسانه‌ها و مراجع اینترنتی ارزهای دیجیتال در ایران، «آکادمی ارزدیجیتال» را در راستای برگزاری دوره‌های تخصصی بلاکچین و بازار سرمایه راه‌اندازی کرد.

این مجموعه که تاکنون فقط در فضای محتوای آموزشی متنی فعالیت می‌کرد حالا حوزه فعالیت خود را گسترده کرده است و قرار است محتوای ویدیویی تخصصی در قالب دوره‌های آموزشی عرضه کند. 

وبینارهای تخصصی و دوره‌های آکادمی ارزدیجیتال طیف گسترده‌ای از موضوعات را پوشش می‌دهد؛ از مفاهیم پایه ارزهای دیجیتال گرفته تا استراتژی‌های معاملاتی و حتی فناوری‌های نوظهوری مانند هوش مصنوعی.

محمد آذرنیوار، سردبیر مجموعه ارزدیجیتال، در این باره گفت: «قبل از معرفی عمومی، تمامی دوره‌های فعلی را در فاز آزمایشی با دیگران به‌اشتراک گذاشتیم و نظرشان را پرسیدیم تا مطمئن باشیم که از همان اول با دست‌ پر می‌آییم».

آذرنیوار همچنین از ۷ روز ضمانت بازگشت وجه برای دوره‌های غیررایگان خبر داد و گفت: «کیفیت دوره‌ها و وبینارها تضمین‌شده است. بنابراین، همه می‌توانند با آسودگی در این دوره‌ها شرکت کنند».

مجموعه «ارزدیجیتال» (ArzDigital) فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ در زمینه ارائه اخبار، آموزش‌ها، آمارهای مربوط به قیمت و داده‌های تخصصی بازار ارزهای دیجیتال آغاز کرد و طی این سال‌ها بستری برای تعامل کاربران فارسی‌زبان علاقه‌مند به این حوزه با یکدیگر فراهم کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha