۰ نفر

چهارمین همایش ملی آموزش مدیران و مشاورین املاک در جزیره زیبای کیش برگزار شد + ۲ رونمایی

۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۷
کد خبر: 804108
چهارمین همایش ملی آموزش مدیران و مشاورین املاک در جزیره زیبای کیش برگزار شد + ۲ رونمایی

آکادمی آموزش املاک امید ابراهیمی، چندین سال است که به برگزاری دوره‌ها و همایش‌های تخصصی مربوط به مدیران و مشاوران املاک می‌پردازد.

چهارمین همایش ملی آموزش مدیران و مشاورین املاک نیز در تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ در جزیره زیبای کیش با همکاری اتحادیه املاک کیش برگزار شد. شایان ذکر است همایش قبلی در برج میلاد تهران در دوم تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار شده بود.

این همایش در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش با همکاری اتحادیه املاک کیش و مرکز آموزش بازرگانی کشور برگزار گردید.

این همایش ۶ ساعته در دو بخش با جمعیتی بیش از ۷۰۰ نفر شکل گرفت که سخنرانان مطرح کشور در آن حضور داشتند.

چهارمین همایش ملی آموزش مدیران و مشاورین املاک در جزیره زیبای کیش برگزار شد + ۲ رونمایی

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزش املاک اینجا را کلیک کنید

از جمله سخنرانان این همایش می‌توان به آقای مهندس ابراهیمی؛ بنیانگذار آکادمی آموزش املاک، استاد آرش فخریان؛ رییس اداره مالیات، جناب آقای حامیان؛ رئیس اتحادیه املاک کیش، دکتر عرفان اله وردی؛ دکترای فروش، دکتر محمد الماسی؛ دکترای حقوق، جناب آقای مهندس کشتکار؛ رئیس مجمع سازندگان کیش، و جناب آقای مهندس سلیمان‌زاده؛ سازنده برج پارس جردن اشاره کرد.

موضوع سخنرانی در هر بخش متفاوت بود. مهندس ابراهیمی در زمینه مدیریت نوین در املاک با اشاره به این نکته که مدیریت کسب و کارهای املاک در ایران سالهاست که به صورت سنتی رهبری می‌شود اما با وجود رقابت‌های شدید نیاز به تغیر پارادایم مدیریت از سنتی به مدرن  داریم سخنرانی نمود.

جناب آقای حامیان رئیس اتحادیه املاک کیش با بیانی شیوا درباره وضعیت املاک و آینده آن در کیش صحت نمود.

چهارمین همایش ملی آموزش مدیران و مشاورین املاک در جزیره زیبای کیش برگزار شد + ۲ رونمایی

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره MBA  اینجا را کلیک کنید.

در بخش حقوقی دکتر الماسی به بررسی حقوقی و قضایی پرونده‌های کلاهبرداری مرتبط با املاک و قراردادها پرداخت و پس از آن راهکارهای جلوگیری از کلاهبرداری و پیگیری قضایی را مطرح کرد. در نهایت به بررسی عناوین مجرمانه قابل انتصاب به مدیران و مشاورین املاک در این بخش پرداخته شد.

استاد فخریان قوانین مالیات بر ملک و املاک آپدیت ۱۴۰۲ را در همایش مطرح نموده و به صورت دقیق درخصوص مالیات بر ملک، مالیات بر درآمد، مالیات بر اجاره و مالیات بر دفاتر املاک صحبت کرد.

دکتر عرفان اله وردی با آموزش تکنیک جذاب 7P شروع به سخنرانی نموده و به تفصیل در این خصوص که برای فروش بیشتر از چه ابزاری استفاده کنیم، روش‌های تبلیغات و بازاریابی نوین چیست، در چه جایگاه‌هایی تبلیغات کنیم و مشتری‌یابی و وفادارسازی مشتری صحبت کرد.

علاوه بر تمام سخنرانان جناب آقای کشتکار سازنده و مالک میکامال تجارب بسیار ارزشمندی را در اختیار مخاطبان این همایش قرار داد که نکات بسیار مهمی در زمینه ساخت و ساز ملک دستگیر حاضرین شد.

چهارمین همایش ملی آموزش مدیران و مشاورین املاک در جزیره زیبای کیش برگزار شد + ۲ رونماییچهارمین همایش ملی آموزش مدیران و مشاورین املاک در جزیره زیبای کیش برگزار شد + ۲ رونمایی

در این همایش از اپلیکیشن هوشمند BI (هوش کسب‌وکار) برای اولین بار در صنعت املاک، رونمایی شد و همچنین کتاب جذاب مشاور املاک میلیاردر نیز به مخاطبین و علاقه‌مندان معرفی شد.

در پایان همایش به تمامی حاضرین در همایش از مرکز آموزش بازرگانی کشور، مدرک حضور در دوره ارائه شد.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha