۰ نفر

احمد صادقی در واکنش به گزارش رییس مرکز وکلا: لزوم تبادل اطلاعاتی در راستای اجرای ماده ۸ مصوبه تعارض منافع 

۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
کد خبر: 803706
احمد صادقی در واکنش به گزارش رییس مرکز وکلا: لزوم تبادل اطلاعاتی در راستای اجرای ماده ۸ مصوبه تعارض منافع 

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران در صورتی می تواند ماده هشتم مصوبه مدیریت تعارض منافع را به اجرا بگذارد که از طرف مجموعه قوه قضائیه همکاری‌هایی صورت بگیرد، نظیر  در اختیار گذاشتن اطلاعات، پاسخ به برخی استعلامات یا حتی راه اندازی سامانه های مرتبط با موضوع که امیدواریم این مهم از سوی قوه قضاییه صورت گیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، احمد صادقی در یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورا و پس از ارایه گزارش عبدلیان پور در خصوص گزارش از دیدار های مردمی در خصوص مسائل و مشکلات حقوقی و اجتماعی شهروندان تهران گفت: در مصوبه مدیریت تعارض منافع، موضوعاتی درباره وکلا و کارشناسان رسمی وجود دارد و حال که  آقای عبدلیان پور در صحن هستند، موقعیت خوبی برای مطرح کردن آن است. 

وی افزود: ماده هشتم (۸) مصوبه مدیریت تعارض منافع اشعار می دارد ؛ کلیه وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی دادگستری که تحت هر عنوان با شهرداری تهران و واحدهای تابعه و شورای اسلامی شهر تهران همکاری می‌نمایند، نمی‌توانند هیچ‌گونه خدماتی اعم از حقوقی و مهندسی حسب مورد در تمام انواع دعاوی و پرونده‌هایی که علیه شهرداری تهران و واحدهای تابعه طرح می‌شود، ارائه نمایند. موارد تخلف به مراجع ذی‌صلاح جهت پیگیری اعلام می‌گردد.

صادقی افزود: مصوبه مدیریت تعارض منافع، از مصوباتی هست که از وقوع تخلف، پیشگیری می کند  لذا اجرای دقیق این مصوبه  تعداد پرونده های تخلف و کمیته های انضباطی کار را  به طرز محسوسی کاهش می دهد.

صادقی ادامه داد: با این وجود شهرداری تهران در صورتی میتواند ماده هشت این مصوبه رو دقیق و کامل اجرا کند، که از طرف مجموعه قوه قضائیه همکاری‌هایی صورت بگیرد، نظیر  در اختیار گذاشتن اطلاعات، پاسخ به برخی استعلامات یا حتی راه اندازی سامانه های  مرتبط با موضوع.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خاتمه و خطاب به  رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاورخانواده قوه قضائیه گفت: لذا از این جهت از جنابعالی میخواهیم که جهت این تبادل اطلاعات کمک بفرمایید تا همکاری خوبی شکل بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha