۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

فوری؛ آغاز ثبت نام فیدلیتی ۱۴۰۲ / تحویل ۳ ماه به قیمت نمایندگی + لینک مهرماه

۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۶
کد خبر: 803327
فوری؛ آغاز ثبت نام فیدلیتی ۱۴۰۲ / تحویل ۳ ماه به قیمت نمایندگی + لینک مهرماه

ثبت نام فیدلیتی ۱۴۰۲ به قیمت نمایندگی آغاز شد.

اقتصادآنلاین_میترا محمدنژاد؛ شرکت بهمن موتور شرایط ثبت نام فیدلیتی 1402 را اعلام کرده است. در ادامه شرایط جدیدترین ثبت نام خودروهای چینی به قیمت نمایندگی را بخوانید.

شرایط ثبت نام فیدلیتی۱۴۰۲ 

بر اساس جدیدترین دور ثبت نام خودروهای چینی در مهرماه امسال، قیمت نمایندگی فیدلیتی پرایم تیپ یک و دو برای عرضه به متقاضیان مصوب شده است. متقاضیان ثبت نام بهمن موتور  می‌تواند این محصول را  مشکی تحویل بگیرند.موعد تحویل فیدلیتی پرایم دی ماه امسال است. باتوجه به محدودیت بر اساس ظرفیت و اولویت درخواست و واریز وجه تـوسط مـشـتری رنگ و مدل خودروی فیدلیتی ( تیپ ١ و تیپ ٢ توسط سیستم انتخاب خواهد شد.

فوری؛ آغاز ثبت نام فیدلیتی ۱۴۰۲ / تحویل ۳ ماه به قیمت نمایندگی + لینک مهرماه

سایت ثبت نام فیدلیتی۱۴۰۲ 

متقاضیان ثبت نام اینترنتی فیدلیتی میتوانند برای مراحل واریز وجه به آدرس اینترنتی https://bahman.iranecar.com/ مراجعه کنند.گفتنی است طرح ثبت نام بهمن موتور مهر 1402 تنها به صورت اینترنتی و از طریق لینک سایت بهمن موتور است.

زمان ثبت نام فیدلیتی۱۴۰۲ 

زمان ثبت نام فیدلیتی ۱۴۰۲ از شنبه ۲۲ مهرماه آغاز می‌شود و تا ۲۵مهر ادامه خواهد شد. مهلت ثبت نام فیدلیتی پرایم تمدید نخواهد شد.

ثبت نام فیدلیتی ۱۴۰۲برای چه کسانی است؟

متقاضیان ثبت نام بهمن موتور که مراحل ثبت نام سامانه یکپارچه را طی کردند و اسامی آنها به عنوان الویت آبان ۱۴۰۲ از سوی وزارت صمت به شرکت اعلام شده است، می‌توانند از شنبه برای واریز وجه فیدلیتی ۱۴۰۲ اقدام کنند.

قبل از ثبت نام بهمن موتور بخوانید

 در صورتی که در هریک از مراحل و فرآیند ثبت نام مشخص شود که متقاضی حائز شرایط ثبت نام بهمن موتور نمی باشد، تقاضای ایشان باطل تلقی و وجه واریزی (بدون پرداخت سود مشارکت و ...) عودت خواهد شد.

 شرایط اعلام شده از سوی وزارت صمت و همچنین ضوابط و شرایط طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به مبنای فرآیند نوبت دهی، در خصوص متقاضیان ثبت نام برای این روش عرضه، اعمال گردیده و لازم الاجرا می باشد.

در صورت تغییر مالکیت خودرو وعدم مراجعه به عاملیت حداکثر ظرف مدت ٥ ماه از تاریخ تحویل و با حداقل ١٠٠٠کیلومتر پیمایش، منجر به ابطال گارانتی خودرو باطل خواهد گردید.

پرداخت هرگونه وجه یا امتیازی توسط متقاضی به عاملیت قبل و یا پس از ثبت نام ممنوع است و عاملیت حق دریافت هیچگونه وجه یا امتیازی را از متقاضی ندارد. در صورت تخلف عاملیت از هر یک از موارد مذکور هیچگونه تعهدی برای شرکت ایجاد نشده و کلیه مسئولیت‌ها و عواقب آن بر عهده پرداخت کننده و عاملیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    باسلام و عرض ادب خدمت جناب عالی خریدار حواله هستم
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    با این قیمت بسیار بالا کسی خریدار این خودروهای درجه ۳ و بی کیفیت چینی نیستند ۰
  • احمد IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ثبت نام برای همه امکانپذیره؟