۰ نفر

تداوم رشد سپ در شاخص اثربخشی مبلغ کارتخوان فروشگاهی

۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵
کد خبر: 803199
تداوم رشد سپ در شاخص اثربخشی مبلغ کارتخوان فروشگاهی

شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) در گزارش شماره ۹۹ شاپرک مختص به شهریورماه ۱۴۰۲ در شاخص اثربخشی مبلغ کارتخوان فروشگاهی همچنان روند صعودی خود را حفظ کرده است.

دو شاخص تعداد کارتخوان‌های فروشگاهی و مبلغ تراکنش‌های آن در کنار یکدیگر می‌توانند تعیین کننده عملکرد شرکت و توزیع مناسب این ابزارها توسط شرکت‌های فعال در حوزه psp باشند که برای این منظور شاخص اثربخشی مبلغ کارتخوان فروشگاهی فعال سیستمی از سوی شاپرک تعریف شده است. شاخص اثربخشی مبلغ کارتخوان فروشگاهی، کارایی توزیع کارتخوان های شرکت‌های PSP را از نظر مبلغی و تعداد کارتخوان بررسی می‌کند.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) مطابق گزارش شماره ۹۹ شاپرک در شهریور ماه توانست رشد ۰.۰۱۴ درصدی را در این حوزه نسبت به ماه گذشته تجربه کند و به روند صعودی خود در ماه‌های اخیر ادامه دهد. سپ در این ماه نیز به رقمی بالاتر از یک در شاخص اثربخشی دست یافت؛ این بدان معناست که جذب مجموع مبلغ تراکنش‌های این شرکت بر روی کارتخوان‌ها بیشتر از سهم تعداد کارتخوان‌های خود از کل کارتخوان‌های کشور بوده است.

سپ در شاخص اثربخشی مبلغ کارتخوان های فروشگاهی بر حسب ابزارهای کارتخوان فروشگاهی تراکنش‌دار نیز در شهریور ماه رشد ۰.۰۱۷ درصدی را تجربه کرد. سپ در این شاخص هم همچون ماه‎های گذشته عددی بالاتر از یک را به دست آورد، این شرکت در شاخص اثربخشی کارتخوان فروشگاهی تراکنش‌دار عدد ۱.۱۷۲ را کسب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha