۰ نفر

نفتالی بنت: سخت‌ترین روزهای اسرائیل را می‌گذرانیم

۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۹
کد خبر: 802739
نفتالی بنت: سخت‌ترین روزهای اسرائیل را می‌گذرانیم

سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل (شین بت) به وزیران کابینه «بنیامین نتانیاهو» درباره نزدیک شدن به مناطق فلسطین نشین هشدار داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل نیوز»، شین‌بت به وزیران کابینه رژیم صهیونیستی هشدار داد تا از نزدیک شدن به مناطق فلسطین نشین در سرزمین های اشغالی خودداری کنند.

شین‌بت همچنین به وزیران کابینه رژیم صهیونیستی هشدار داد تا فقط از مسیرهای امن تعیین شده توسط این سازمان تردد کنند.

«الی لوی» سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی ضمن اعلام به شهادت رساندن ۱۰ نفر از نیروهای مقاومت فلسطین در عملیات آزادسازی پلیس «سدیروت» از دست نیروهای حماس، اعلام کرد که هنوز این منطقه برای صهیونیست‌ها امن نیست و امکان مخفی شدن نیروهای مقاومت در آن وجود دارد.

وی اعلام کرد که هنوز نیروهای مقاومت فلسطین در شهرک های صهیونیست‌نشین حضور دارند و منطقه به این زودی‌ها برای صهیونیست‌ها امن نخواهد شد.

در همین حال، «نفتالی بنت» نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آمریکایی «فاکس‌نیوز» درباره حمله حماس به این رژیم اعلام کرد: این روزها یکی از سخت ترین روزهای تاریخ اسرائیل است.

وی با ابراز تاسف درباره از بین رفتن قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی گفت: شاهد به صدا درآمدن آژیر خطر، حتی در تل آویو هستیم و خانواده من هم در پناهگاه هستند.

این مقام رژیم صهیونیستی با تقدیر از حمایت های آمریکا از این رژیم، گفت: زمان از بین بردن حماس فرارسیده است.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح دیروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

این عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین که از طریق تونل ها، روی زمین، دریا و هوا به همراه شلیک هزاران راکت و موشک به سرزمین های اشغالی صورت گرفته تاکنون موجب هلاکت حداقل ۳۵۰ صهیونیست و زخمی شدن بیش از یکهزارو ۸۰۰ صهیونیست دیگر شده است.

اسارت بیش از یکصد نظامی صهیونیست که در میان آنها یک سرلشکر نیز وجود دارد و همچنین تصرف موقت هفت شهرک صهیونیست نشین از دیگر دستاوردهای این عملیات بی نظیر مقاومت فلسطین بشمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha