۰ نفر

نشست اضطراری شورای امنیت درباره تنش‌های فلسطینیان و صهیونیست‌ها

۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶
کد خبر: 802699
نشست اضطراری شورای امنیت درباره تنش‌های فلسطینیان و صهیونیست‌ها

شورای امنیت سازمان ملل امروز یکشنبه در نشستی غیرعلنی به بحث درباره تشدید تنش در فلسطین اشغالی و نوار غزه می‌پردازد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، خبرگزاری «تاس» به نقل از منابعی گزارش داد شورای امنیت سازمان ملل امروز یکشنبه در نشستی پشت درهای بسته به بحث درباره تشدید تنش در فلسطین اشغالی و نوار غزه می‌پردازد.

به نوشته تاس، «دیمیتری پولیانسکی» معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل این اطلاعات را در کانال تلگرامی خود تایید کرد و افزود نشست اضطراری شورای امنیت ساعت ۱۰ شب به وقت مسکو برگزار می‌شود. 

صبح شنبه بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد.

نیروهای مقاومت همچنین در اقدامی بی‌سابقه به حداقل هفت شهرک صهیونیست‌نشین نفوذ کردند که یک شکست تمام عیار امنیتی و اطلاعاتی برای رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.

علی‌رغم گذشت بیش از ۲۴ ساعت از ورود رزمندگان مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی و به اسارت درآوردن شمار زیادی از صهیونیست‌ها، ارتش رژیم صهیونیستی هنوز نتوانسته آن‌ها را عقب‌ براند. به گفته کتائب القسام، رزمندگان مقاومت همچنان در چند شهرک از جمله «اواکیم»، «سدیروت»، «یاد مردخای»، «کفار عزه»، «بئیری»، «یتید»، «کیسوویم» با نیروهای رژیم صهیونیستی درگیر هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده تا ساعت شش صبح امروز یکشنبه به وقت محلی، دستکم ۳۵۰ صهیونیست در نتیجه عملیات طوفان الاقصی کشته شده‌اند. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین تایید کرد که در میان نظامیان کشته شده این رژیم فرماندهان ارشد هستند.

وزارت بهداشت فلسطین هم اعلام کرد که تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه به ۲۳۲ نفر رسیده و نظامیان اشغالگران همچنان مراکز نظامی و غیرنظامی در نوار غزه را هدف قرار می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha