۰ نفر

تفاوت قیمت هتل های 5 ستاره شیراز چگونه است؟

۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۱۸
کد خبر: 802638
تفاوت قیمت هتل های 5 ستاره شیراز چگونه است؟

شهر زیبای شیراز با قدمت طولانی، جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متنوعی را در خود جای‌داده است؛ که هرکدام نمایانگر گوشه‌ای از تاریخ کهنمان است و همین موضوع باعث شده گردشگران زیادی از سراسر دنیا به خود جذب کند.

شهر زیبای شیراز با قدمت طولانی، جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متنوعی را در خود جای‌داده است؛ که هرکدام نمایانگر گوشه‌ای از تاریخ کهنمان است و همین موضوع باعث شده گردشگران زیادی از سراسر دنیا به خود جذب کند. این روزها هزینه‌ها، حرف اول را در سفر می‌زند و اغلب مسافران در سفر به شیراز می‌خواهند در ازای پرداخت هزینه خدمات و امکانات خوبی را دریافت کنند به همین دلیل هتل‌های 5 ستاره شیراز، مثل هتل هما شیراز طرفداران زیادی دارد.

شهر شیراز به‌واسطه رفت‌وآمد گردشگران، اقامتگاه‌های متعددی در آن بناشده است؛ از هتل‌های معمولی ارزان گرفته تا هتل‌های 5 ستاره لوکس و همین امر موجب شده مسافران در انتخاب هتل کمی سردرگم شوند؛ بنابراین تصمیم گرفتیم، هتل‌های 5 ستاره شیراز را ازنظر امکانات و قیمت موردبررسی قرار دهیم.

تفاوت قیمت هتل های 5 ستاره شیراز چگونه است؟

هتل‌های 5 ستاره شیراز از گران‌ترین اقامتگاه‌ها بشمار می‌رود. البته این هزینه گران با توجه به خدمات و امکانات فوق‌العاده هتل، چیزی دور از انتظار نیست. قیمت هتل های 5 ستاره شیراز، نرخ متفاوتی دارند؛ چراکه هتل‌ها بر اساس عواملی همچون زمان سفر، خدمات و امکانات و همچنین کیفیت آن‌ها، موقعیت مکانی هتل و... قیمت‌گذاری می‌شوند. در ادامه قیمت هتل های 5 ستاره شیراز به همراه امکانات هتل شرح خواهیم داد.

هتل بزرگ شیراز

اگر از شیرازی‌ها درباره بهترین هتل 5 ستاره شیراز بپرسید، قطعاً نام هتل بزرگ را خواهید شنید. این هتل لوکس و مدرن در جوار بنای تاریخی دروازه قرآن و در دامنه کوه‌های شمالی شیراز واقع‌شده است؛ و ازآنجایی‌که این هتل فاصله بسیار کوتاهی با دروازه قرآن دارد، برخی از مسافران از آن به‌عنوان هتل دروازه قرآن یاد می‌کنند.

هتل بزرگ در سال 1392 میزبانی خود را از مسافران و گردشگران آغاز نمود. این هتل معروف در 14 طبقه، 160 واحد اقامتی شیک و تمیز را در خود جای‌داده است که این واحدهای اقامت در کنار امکانات رفاهی چشم‌انداز فوق‌العاده جذابی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند.

خدمات و امکانات هتل

هتل بزرگ شیراز به‌عنوان هتل 5 ستاره لاکچری، بهترین خدمات و امکانات را برای مهمانان خود فراهم کرده است و همین خدمات و امکانات عالی باعث شده این هتل همواره موردتوجه مسافران واقع شود. از بهترین خدمات و امکانات هتل بزرگ می‌توان به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های شیک، مجموعه ورزشی، استخر، کتابخانه، سالن همایش و جلسه، اینترنت، پارکینگ و... اشاره کرد.

قیمت رزرو هتل

قیمت هتل های 5 ستاره شیراز، نسبت به سایر هتل‌ها بدون شک گران‌تر است و هتل بزرگ نیز از این قاعده پیروی می‌کند. هزینه اقامت در اتاق‌های دونفره هتل بزرگ شیراز، به مدت یک‌شب از 4 میلیون 600 هزار تومان آغاز می‌شود.

 هتل چمران شیراز

تفاوت قیمت هتل های 5 ستاره شیراز چگونه است؟

اگر در منطقه قصرالدشت در حال عبور باشید، ساختمان مرتفع و لوکس توجه شما را به خود جلب می‌کند. این برج بلند، هتل چمران یکی از معروف‌ترین هتل‌های 5 ستاره شیراز است.

هتل چمران شیراز با 30 طبقه جزو مرتفع‌ترین هتل‌های کشورمان می‌باشد که 160 طبقه از آن را 250 واحدهای اقامتی لوکس و متنوع تشکیل داده است و دیگر طبقات را به امکانات رفاهی و تفریحی هتل اختصاص داده‌اند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل چمران از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند به‌طوری‌که مسافران در طول اقامت احساس راحتی را تجربه خواهند کرد. واحدهای اقامتی واقع در طبقات بالایی، چشم‌انداز بسیار تماشایی را از منظره شهر را پدید می‌آورند.

خدمات و امکانات هتل

هتل 5 ستاره چمران، خدمات و امکاناتی را در سطح بین‌المللی ارائه می‌دهد؛ بنابراین خیالتان از کیفیت این هتل راحت باشد.

هتل 5 ستاره چمران خدمات و امکانات رفاهی نظیر چندین رستوران، کافی‌شاپ، باشگاه بدنسازی، استخر، سالن ماساژ، فروشگاه و غرفه، آرایشگاه مردانه و زنانه، صندوق امانات، سالن تشریفات، اینترنت، پارکینگ، خشک‌شویی و... برای مهمانان خود فراهم کرده است.

قیمت رزرو هتل

قیمت هتل های 5 ستاره شیراز مثل هتل چمران، با توجه به نوع و ظرفیت اتاق‌ها متفاوت است؛ اما به‌طورکلی هزینه اقامت در اتاق‌های دوتخته برای یک نفر به ازای یک‌شب 4 میلیون و 500 هزار تومان می‌باشد.

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه در سال 1394 به‌عنوان هتل 5 ستاره فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل با معماری فوق‌العاده جذاب سنتی، نگاه هرکسی را به خود خیره می‌کند. هتل زندیه شیراز در 3 طبقه، 72 باب واحد اقامتی شیک و مجهز را در خود جای‌داده است که امکانات رفاهی عالی واحدهای اقامتی هتل زندیه باعث شده این هتل جایگاه ویژه‌ای در میان گردشگران داشته باشد.

یکی از بهترین ویژگی‌های هتل زندیه، موقعیت مکانی این هتل است؛ چراکه این هتل در بافت سنتی شیراز واقع‌شده است و دسترسی آسانی را به جاذبه‌های تاریخی شهر فراهم می‌کند.

خدمات و امکانات هتل

هتل زندیه به‌عنوان هتل 5 ستاره شناخته می‌شود که ارائه خدمات و امکانات درجه‌یک باعث شده این هتل امتیاز بالایی را از سوی مهمانان خود دریافت کند. از بهترین امکانات رفاهی و تفریحی هتل زندیه می‌توان به رستوران‌های متنوع، کافی‌شاپ، سالن بدنسازی، استخر، سالن ماساژ و اسپا، سالن همایش، اینترنت، پارکینگ و... اشاره کرد.

قیمت رزرو هتل

قیمت رزرو هتل زندیه در مقایسه با قیمت هتل های 5 ستاره شیراز، بسیار مقرون‌به‌صرفه است. این هتل با توجه به خدمات و امکانات عالی، هزینه نسبتاً ارزانی دارد. پس چنانچه می‌خواهید در هتل لوکس و باکیفیت درعین‌حال اقتصادی اقامت داشته باشید، هتل زندیه انتخاب خوبی است.

هزینه اقامت در هتل زندیه برای یک نفر به مدت یک‌شب از 1 میلیون و 920 هزار تومان آغاز می‌شود.

هتل پرسپولیس شیراز

تفاوت قیمت هتل های 5 ستاره شیراز چگونه است؟

هتل 5 ستاره پرسپولیس از باسابقه‌ترین هتل‌های شیراز می‌باشد؛ این هتل در سال 1381 در 7 طبقه و 104 واحد اقامتی فعالیت خود را آغاز نمود. بدون شک هتل پرسپولیس با ارائه خدمات و امکانات رفاهی، اقامت راحت و خاطره‌انگیزی را برای مسافران رقم می‌زند.

هتل پرسپولیس در بلوار آزادی، یکی از مناطق خوش آب‌وهوای شیراز واقع‌شده است. موقعیت مکانی هتل پرسپولیس به‌گونه‌ای است که مسافران با اقامت در این هتل تنها باکمی پیاده‌روی به جاذبه‌های تاریخی شهر خواهند رسید.

خدمات و امکانات هتل

هتل 5 ستاره پرسپولیس شیراز هر آنچه مسافران برای اقامت راحت نیاز داشته باشند فراهم نموده است. از برترین خدمات و امکانات هتل پرسپولیس می‌توان مواردی را همچون رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سالن بدنسازی، سالن همایش و کنفرانس، تالار عروسی، خدمات پزشکی، اینترنت، پارکینگ و... نام برد.

لازم به ذکر است هتل پرسپولیس شیراز خدمات و امکانات ویژه‌ای را برای معلولین عزیز در نظر گرفته است.

قیمت رزرو هتل

همان‌طور که گفتیم قیمت هتل های 5 ستاره شیراز، بر اساس عوامل متعددی تعیین می‌شود. هتل پرسپولیس باآنکه از هتل‌های 5 ستاره معروف شیراز است، اما هزینه اقامت نسبت به قیمت هتل های 5 ستاره دیگر، ارزان‌تر است.

هزینه اقامت در هتل پرسپولیس به مدت یک‌شب و برای یک مهمان از 1 میلیون و 470 هزار تومان شروع می‌شود.

هتل هما شیراز

هتل هما با قدمت طولانی، قدیمی‌ترین هتل 5 ستاره شیراز محسوب می‌شود. البته در نظر داشته باشید، این هتل به‌منظور نوسازی تجهیزات و ارتقا کیفیت خدمات مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. هتل هما شیراز با ارائه واحدهای اقامتی شیک و تمیز توانسته رضایت مسافران به خود جلب کند.

خدمات و امکانات هتل

هتل 5 ستاره هما امکاناتی همچون رستوران، کافی‌شاپ، سالن بدنسازی، زمین تنیس، فروشگاه و غرفه، سالن کنفرانس، سالن آمفی‌تئاتر، تالار عروسی، استخر، فضای سبز، پارک بازی، اینترنت، پارکینگ و... برای مهمانان خود فراهم کرده است.

قیمت رزرو هتل

هزینه رزرو هتل هما در مقایسه با قیمت هتل های 5 ستاره شیراز دیگر، ازجمله هتل‌های متوسط بشمار می‌رود. قیمت اتاق‌های یک‌تخته برای یک‌شب 1 میلیون و 930 هزار تومان می‌باشد.

تفاوت قیمت هتل های 5 ستاره شیراز چگونه است؟

جمع‌بندی

توجه داشته باشید، قیمت هتل های 5 ستاره شیراز همواره نرخ ثابتی ندارد و گاهی ممکن است به دلایل مختلف، بالا پایین شود؛ بنابراین بهتر است قبل از رزرو هتل، قیمت هتل های 5 ستاره شیراز را به‌صورت آنلاین بررسی کنید.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهراخسروانی US ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    من اسفندسال۱۴۰۴به مدت ۴شب درهتل زندیه اقامت داشتم.همه چیزدرحدعالی بود،ازبرخوردپرسنل تامدیریت خوب...