۰ نفر

مدیرعامل این بانک تشریح کرد؛

اهداف برگزاری جشنواره فرشتگان بانک رفاه کارگران

۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۶
کد خبر: 802604
اهداف برگزاری جشنواره فرشتگان بانک رفاه کارگران

مدیرعامل بانک رفاه کارگران اهداف برگزاری جشنواره فرشتگان ویژه کارکنان دارای فرزند توان خواه این بانک را تشریح کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، دکتر اسماعیل للـه گانی طی سخنانی در حاشیه مراسم افتتاحیه این جشنواره با بیان اینکه بانک رفاه در کنار و همراه کارکنان دارای فرزند توان خواه است و نسبت به همیاری با این کارکنان احساس مسئولیت می کند، تصریح کرد: در این راستا برگزاری جشنواره فرشتگان در دستور کار این بانک قرار گرفت تا از طریق کارگاه های آموزشی مختلف و بهره مندی از ظرفیت های تخصصی مشاوران و پزشکان مجرب در جهت توانمند سازی توان خواهان و ارتقای اثربخشی آنان به منظور بستر سازی اشتغال آینده این عزیزان، گام برداریم.

وی افزود: توان خواهان عزیز دارای ظرفیت هایی هستند که می توانند برای جامعه موثر باشند و بانک رفاه کارگران به منظور بالفعل کردن توانمندی های بالقوه آنان، این جشنواره را برگزار می کند.

اهداف برگزاری جشنواره فرشتگان بانک رفاه کارگران

دکتر للـه گانی از پرداخت تمامی هزینه های درمانی توان خواهان از سوی بانک رفاه کارگران خبر داد و گفت: در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی، تمامی این هزینه ها از سوی بانک پرداخت می شود تا کارکنان دارای فرزند توان خواه دغدغه ای از این نظر نداشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری منظم جشنواره فرشتگان بانک رفاه کارگران به صورت سالانه، تصریح کرد: از این طریق تلاش می کنیم تا این فرشتگان نازنین بتوانند در آینده برای خود و جامعه منشاء اثر باشند.

اهداف برگزاری جشنواره فرشتگان بانک رفاه کارگران

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: در جشنواره فرشتگان سعی کرده ایم با دعوت از مشاوران مجرب و پزشکان متخصص، بستر لازم به منظور ارتقای اثربخشی این جشنواره را فراهم کنیم.

دکتر للـه گانی با قدردانی ویژه از زحمات و صبوری پدرها و مادرهای دارای فرزند توان خواه تصریح کرد: بدون شک خداوند متعال به روش های مختلف انسان ها را آزمایش می کند، امیدوارم که همه ما بتوانیم از این آزمایش ها سربلند بیرون بیاییم.

دکتر للـه گانی بر ضرورت شناسایی و طبقه بندی مسائل و مشکلات توان خواهان تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد پس از شناسایی چالش ها در راستای رفع آنها اقدام شود.

وی با اشاره به توسعه فعالیت های آموزشی با محوریت توان خواهان گفت: در این راستا باید در هماهنگی با آموزش و پرورش استثنایی در مسیر توانمند سازی این عزیزان گام برداریم.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پایان خاطر نشان کرد: با ارائه آموزش های استاندارد به توان خواهان، مسیر زندگی آن ها بهبود و می توانند در آینده روی پای خود بایستند.

شایان ذکر است، جشنواره فرشتگان بانک رفاه کارگران از روز جمعه ۱۴مهر ماه در محل مجتمع آموزشی و رفاهی این بانک در شهرستان بابلسر آغاز شده است و تا روز دوشنبه ۱۷ همین ماه ادامه دارد.

اهداف برگزاری جشنواره فرشتگان بانک رفاه کارگران

برگزاری کارگاه های روانشناسی و توان بخشی، ویزیت فیزیوتراپ، آموزش عکاسی، برگزاری مسابقه ها و بازی های مختلف، جنگ شادی و... از جمله برنامه های پیش بینی شده این جشنواره است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha